007
weer even zakelijk:
verschillende pov's.
Rachel's pov
Ik voelde de tranen langzaam over mijn wangen lopen dus ik rende zo hard als ik kon. Op een gegeven moment kon ik echt niet meer, dus ik liet me tegen een boom aanzakken. Hoe had ik zo dom kunnen zijn? Ik ben er met open ogen ingetrapt. Ik had het gewoon kunnen weten, hij deed gelijk al zo lief. Maar als ik in zijn ogen keek smolt ik gewoon. Hoe moet dit morgen nou? Wat moet ik doen als ik hem zie? Zuchtend liet ik mijn hoofd op mijn knieën zakken en zuchtte diep. Ten slotte stond ik op en liep langzaam naar huis. Dat met Seth, dat zou ik morgen wel weer zien.
Collin's pov
Okee. Het was gelukt. Ik heb het meisje dat ik voor me wil winnen keihard laten weg rennen voor me. Waarom gaf ze niet toe aan mijn kus? Ik bedoel, zo slecht zie ik er toch niet uit? Of stonk mijn adem? Snel checkte ik mijn adem even. Nee ruikt goed. Ik heb het verprutst, en goed ook. Ik heb het verpest bij Rachel. En ook voor Seth nu. Seth.. Die gaat me wat aan doen als hij erachter komt dat ik dit veroorzaakt heb. Misschien kan ik beter nog even weg blijven..
En toen kwam de volgende dag
Seth
Luid geeuwend rek ik me uit. Ik wrijf even in mijn ogen en loop dan richting de badkamer. Als ik langs mijn kast kom kies ik voor het eerst in tijden écht mijn kleren uit. Ik wil der wel goed uitzien voor mijn mooie meisje. Zodra ik wat gevonden heb wat niet vies is loop ik richting de badkamer voor een douche.
''Dag mam, tot vanmiddag.'' roep ik nog voor ik naar buiten ga op weg naar school. Voor de verandering ga ik niet lopend, maar met mijn scooter. Ik stap snel op en ga weg voor ik commentaar van Lea krijg. Die weet natuurlijk al wat er gebeurt is tussen mij en Rachel, dus die gaat dan zeuren dat ik alleen maar op wil scheppen. Ik rij met een vaartje naar school en glip het lokaal binnen nét voor de bel gaat. Misschien moet ik sneller eten de volgende keer. Het eerste uur is wiskunde. De leraar legt iets voor de 5e keer uit en ik snap het al, dus ik mag verder werken. Niet dat ik dat doe, maar goed. Als de bel eindelijk gaat zitten mijn spullen al in mijn tas en ga ik snel het lokaal uit. Volgende les is economie, met Rachel. Ik kan niet wachten tot ik haar mooie gezicht weer kan zien.
Reageer (3)
verder!
1 decennium geleden
1 decennium geledenHij had toch ook wiskunde met Rachel?SNEL VERDER JIJ! ANDERS KOM IK NU NOG NAAR JE HUIS TOE OM HET TE BEKOGELEN MET ... PEPERNOTEN. OFZOIETS! DUS. VOEL JE MAAR AANGESPROKEN!
1 decennium geleden