jij: oli kwil heel graag jou meisje zijn, maar het is nu even moeilijk. jij gaat terug toeren binnekort, en men papa licht in het ziekendhuis. oli: ja je moet een keuze make. jij: ik weet het maar het is moeilijk want ik zie jou graag, geef me nog een nachtje. oli: ok. en je ging op bed zitten en oli gaat een luchtje scheppen. ineens komt matt binnen. matt: en? jij: hij vroeg of ik zijn meisje wou zijn. matt: en heb je ja gezegt? jij: nee. matt: maar hoe? jij: je laat me niet uitspreke e. matt: sorry praat verder. jij: ik zei dat ik er nog een nachtje over wou slapen, want met men vader enzo. matt: aah ja dat begrijp ik. je loopt naar buiten en ziet oli bellen. [bluemet wie zou hij bellen en wa zou hij zeggen?[/blue] je gaat stilletjes dichter tot je hem hoord praten en kruipt in de bosjes zodat hij je niet ziet. oli: ja ik mis je ook. ik ga blij zijn als ik terug bij jou ben.... ja gij kookt zo lekker e haha..... ja ik ga hange dbye ik huo van jou e.hij heeft een ander de player da hem is je bent kwaat en verdrietig je gaat op een bankje zitten huilen. ineens tik er iemand op je schouder ja kijkt hem aan en blijft kijken. jongen: wat is er meisje? je blijft stil en blijft hem aankijken en wijst nu naar hem. jij: jij..... jij bent......

rara wie is het?
naha k weet het maar ik wil niet verder schrijve
haha lekker gemeen

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen