Foto bij Hoofdstuk 20

Hallo allemaal. De vakantie blijkt toch drukker te zijn dan ik had verwacht, sorry voor het gebrek aan stukjes.
Ik vond het geweldig om dit stukje te schrijven, dus ik hoop dat hij ook leuk is om te lezen. (A)
Zouden jullie een reactie willen achterlaten? dankje. (A)

PS. de woorden die Lumine voorleest zijn niet door mij geschreven. De complimenten voor dat geniale stukje moet je aan Jeanne Rowling geven. (A)

PPS. Ik zit een beetje te twijfelen over de titel. Niet over het "Result of breaking all the rules"-gedeelte, maar het "HP"-gedeelte. Zal ik dat veranderen in "Hogwarts" of iets zoals dat?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Sepulchrum

    Het was inderdaad een leuk stukje ^_^
    Ik ben geen Zwadderaar, maar ik ben het volkomen met Lumine eens :Y) Misschien ben ik wel gewoon een gemene Ravenklauw :P
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Lothiriel

    ...yaaay, eindelijk alle hoofdstukken gehad ^^
    Wat een mooie story! Je schrijfstijl lijkt best wel wat op die van J.K. Rowling en ik vind het leuk dat je ook alle bestaande personages er in hebt laten zitten (in veel fanficties heb je zegmaar een compleet 'nieuw' Zweinstein zonder Potters en Wemels en alles... blehh).

    1 decennium geleden
  • Eledhel

    Whahahah, blij.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen