Foto bij 1.

^ Esmai

4 meisjes zaten samen op een kamer. “Morgen is je 15de verjaardag”, zei het roodharige meisje met een grijns. “Ik vertrouw die grijns niet Ashley, wat ben je van plan?”, zei het mooiste meisje van de 4. “Niks we zijn niks van plan hoor Esmai”, antwoordde de brunette waardoor ze direct een klap op haar hoofd kreeg van de zwartharige die de rij afsloot. “Auw waarom was dat nu nodig Zarah?”, reageerde de brunette direct. Ashley en Zarah zuchten. ”Omdat Esmai nu weet dat WIJ iets van plan zijn Marie”, bromde Ashley met de klemtoon op wij. Esmai begon te lachen waarop de andere 3 haar weer verwondert aankeken na al die jaren waren ze nog niet gewoon aan haar twinkelende lach. “Bart!!!”, riep Zarah plots. “Jaja, de koekjes komen Zarah!”, schreeuwde die terug. Esmai’s vader was altijd vrolijk en bakte de overheerlijkste dingen. Op dat moment ging de deur van de kamer open en kwam de overheerlijke geur van koekjes de kamer binnen. Ashley, Marie, Zarah en Esmai namen er direct 1. “Girls als jullie nog iets nodig hebben roep je maar”, riep Sylvie van beneden. Ook Sylvie was altijd vrolijk. “En voor ik het vergeet ik heb jullie New Moon en Eclipse dan kunnen jullie kwijlen op al die vampiers en weerwolven”, vervolgde ze haar zin. Marie liep direct met blinkende oogjes om de films. “Jaah die is nog steeds niet over haar Jacob Black/ Taylor Lautner crush”, lachte Esmai. “Bah geef mij maar Emmet Cullen zooh een sexy vampier”, zij Ashley doodserieus. Zarah en Esmai keken elkaar aan maar zijden niks. Marie stak direct de film in en plaatste zich direct op het bed. Als de film begon en iedereen op bed zat fluisterde Ashley nog snel naar Esmai en Zarah: “Het was maar een grapje hee.” Het was over het algemeen bekent dat Ashley niet zo een grote fan van de twilight-serie was. Na de films gingen de 4 meiden toch slapen in plaats van een nachtje door te doen. Opdat moment lande ook een raket onzichtbaar voor mensen van de Aarde op hetzelfde grasplein als 15 jaar geleden. Maxwell, Antonia, Edward en Rosalind die erop hadden gestaan op Esmai ook terug te halen. Deze keer gingen ze alle 4 naar het huis van Sylvie en Bart. Nog voor ze aanbelden werd de deur al open gedaan door Bart. “Kom binnen”, zei hij met een voor 1keer niet vrolijke stem. Toen alle krijgers iets te drinken hadden gekregen kwam Sylvie binnen met een totaal aangeklede Esmai. Antonia hapte naar adem: “Wat ben je mooi geworden prinses.” Esmai barste in lachen: “Ik prinses? Dat is nu het grappigste wat ik ooit heb gehoord.” Bart en Sylvie knikten naar Edward. “Ze spreekt de waarheid prinses jij ben Esmai Lathifa Diana Moonlight. Dochter van koningin Lathifa Alisha Larianne Moonlight ofwel de Maankoningin van Ardalia”, zei Edward. Esmai keek naar haar ouders die knikten. “Prinses wij zijn hierheen gekomen om je te komen halen. Je bent voorbestemd om Marwen de vernietigen samen met een krijger van het Luchtrijk, het Waterrijk en Zonneland”, verduidelijkte Rosalind. “En de girls dan?”, vroeg Esmai. “Die leggen wij alles uit schat”, antwoordde Sylvie.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen