Lucius liep langzaam door de gangen om sneep te zoeken. Ze hadden een missie. The dark lord , die tegenwoordig Darth Marten Vader genoemd wilde worden nadat hij de star wars films had gekeken. Had hun een missie gegeven.

Iedereen die langsliep kreeg een minachtende blik van Lucius . Toen Lucius bovenaan een trap stond zag hij een groepje roodharige Gryffindors praten. Wemels dacht hij, zelfs in zijn gedachten word de achternaam uit gesproken alsof het een of andere bespottelijke ziekte was. Lucius kreeg een geniaal idee en spuugde recht op het hoofd van het Wemel meisje. Het meisje keek omhoog maar Lucius was al giechelend en rennen weggegaan. Naar sneeps kamer toe. Toen hij er eindelijk was liep hij naar binnen toe.

'' Sneep '' burlde hij.
'' In de douche Lucy'' antwoordde sneep. Lucius wenkbrauwen fronste , hij vond de bijnaam die sneep hem had gegeven heel erg zorgelijk . Hij wist niet zeker of sneep nu een mentale breakdown had gekregen of dat sneep nu met hem lag te spotten.'' Wat ben je aan het doen ?'' gilde lucius. '' Mijn haren kammen , weet je hoe moeilijk dat is ? Er is geen borstel door mijn vette haar heen te krijgen. Alles breekt af '' zeurde sneep. Lucius gooide de badkamer deur open om sneep te betrappen met een roze haarborstel . Lucius trok sneep mee naar buiten om Harry potter te zoeken en de missie voort te zetten.

'' Weet je nog wat we ingestudeerd hebben Severus ? '' vroeg lucius hem. '' I guess so '' antwoordde sneep , om een tienerachtige manier. '' Hou op met puberen sneep en focus op de missie '' snauwde lucius. '' Ugh , lucy neem een pilletje.'' Lucius keek sneep dreigend aan. '' Wat zei ik nou over me lucy in publiek noemen severus ! '' bromde lucius .

'' Lucy ? '' hoorde je harry lachen. Gevondendacht lucius. Hij en sneep gingen naast elkaar staan en begonnen hun missie. Harry bang maken en hem zichzelf laten overgeven.

'' Prepare for Trouble '' schreeuwde lucius
'' And make it double'' rijmde sneep.
'' To protect the world from devastation''
'' To unite all wizards in our nation''
''To Denounc th evils of truth and love'' mompelde lucius ookal was het meer een zin voor sneep.
''to extend our reach to the stars above''
'' Lucy''
'' And Snape''
''Death Eaters , blast off at the speed of light''
''Surrender now or prepare to fight''

''.... '' Er was een lange stilte en blijkbaar wachtte sneep en lucius nog op iets. '' OH GODDAMNIT LUCIUS JE BEN NAGINI VERGETEN'' gilde sneep meisjesachtig. '' Maar nagini is een van de gruzelementen die mag ik toch...'' Hij haakte zijn zin af en sloeg zich tegen zijn hoofd. Hij had harry zojuist een tip gegeven over het gruzelement. '' Lucius jij leeghoofdige fruitvlieg'' gilde sneep. '' Dat worden weer Zweepslagen in de kelder met Mr. Vader '' zuchtte lucius.

Ondertussen lag Harry op de grond van het lachen en plaste hij in zijn broek. Sneep nam er een foto van. '' OMG dit gaat zo op Twitter en Facebook . En nu zal Hij-Die-Het-Overleefde , doodgaan van schaamte'' lachte sneep. Lucius sloeg zijn handpalm tegen zijn hoofd en liep weg. Missie mislukt!


Aan wie deed dit rijmpje jullie denken ?

Reageer (5)

  • Howling

    Hahahaahahahaha ik lach hier egt dood van het lachen, geniaal :)

    1 decennium geleden
  • Alyne

    pokemon!

    1 decennium geleden
  • Oblisiave

    Hahhaha, van Pokemon!
    Geniaaaaaaaaaaal.
    Ik lig hier dus helemaal dubbel XD

    1 decennium geleden
  • Dellafaille

    HAHAHAHAHAHAHAHA(dance)

    1 decennium geleden
  • Westeros

    Oh my. ;3
    Perfect gedaan *staande ovatie*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen