je zit op je kamer eenzaam en aleen,ineens hoor je iets benede. je gaat in een hoekje zitten. ineens hoor je een bekende stem, : ayla?! jij: ja? matt: wa doe je daar in dat hoekje? jij:ik voel me zo eenzaam nu zonder men papa en het is hier eo eng. matt: wat is er eigelijk gebeurt tusse jou en oli? jij: hoezo? matt: hij zit in zijn hotelkamer met de deur opslot, en als we aankloppen hoor je hem aleen maar zeggen : ze houd gotverdomme niet van mij! jij: ik hou wel van hem. matt: ga het hem dan zeggen. jij: matt ik ken hem nog maar net. matt: je moet het zelf weten. jij: ik ga mee ik moet het hem vertellen wat ik denk. en julie reden naar het hotel. je klopte aan bij oli zijn deur. oli: ik wil niemand zien zij houd gewoon niet van mij laat me doen! jij: naja dan ga k gewoon weg. oli: neeeee! ayla wacht! en deed zijn deur open. oli: ik dacht dat je iemand anders was. jij: oli ik wil met je praten. oli: is het daarvoor dat je komt?:| jij: oli ik wil je aless uitlegge. en je duwt hem op bed en gaat naast hem zitte. jij: oli ik wil dat je nu is naar mij luisterd je bent supper lief en ik hou wel van jou want op graspop toen ik in jou ogen keek was ik al smoor verlieft maar ik ken je nog maar pas en ik wist niet wat ik moest doen en nu denk jij dat ik je niet... verder kwam je niet want oli had zijn lippe op de jouwe gezet (H) het voelde alsof er 1000 vlinders in je buik vlogen. oli: ayla wil je mijn meisje zijn? jij: .....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen