Foto bij Chapter 15

Bedankt Bonita105 voor de lieve reactie die je bij chapter 13 zette.
En Jade zou het vast echt waarderen( als ze echt bestond )
En waarom dit plaatje nou dat krijg je te horen in dit hoofdstuk.
Sorry voor als het saai is maar gister had ik musical van mijn zusje die van de basisschool afging en soms krijgen jullie facts over het schrijfproces erbij.
Facts: Ik luisterde voor het hoofdstuk dat Jacob wegging altijd naar River flows in you ( prachtig pianostuk je kan het ook kennen als het stuk dat Edward voor Bella speelde in Twilight ), maar nu luister ik naar Fur Elise-Beethoven want het geeft je een verdrietig-gevoel omdat ik dan denk aan pijn,verdriet en lijden van personen wat Jade dus doet in doe tijd.
Bonita105 speciaal voor jou dit lange hoofdstuk, want jij laat me doorgaan met schrijven en natuurlijk zorgt mijn inspiratiebron( Stephenie Meyer en Kristen Stewart ) er ook voor dat ik verder ga.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Allysae

    nice
    aro is een afkorting van arogant
    dus aro is arogant
    hihi
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen