'Hé Justy, wil je ook een arm?' vroeg ik grijnzend en hij keek geïrriteerd op. 'Nee, en al helemaal niet van jou. Ik spring nog liever in de zee.' antwoordde hij. 'Nou, niemand houd je tegen.' zei ik en hij keek me met samengeknepen ogen aan. Ik stak k mijn tong naar hem uit. Ik mocht die jongen echt niet, ik wist niet precies wat het was, maar iets aan hem zorgde ervoor dat ik een diepe haat voor hem voelde. Vroeger vond hij het altijd leuk om te pesten, we konden eigenlijk nooit goed met elkaar op schieten. De laatste tijd werd dat alleen maar erger. 'Laten we deze winkel ingaan!' riep Caitlin enthousiast naar achteren en wees naar een kledingzaak met leuke kleding in de etalage. Ik knikte hevig en we liepen naar de ingang. 'Ik ga daar echt niet naar binnen.' mompelde Justin en ging tegen het etalageraam aan staan. 'Honden mogen ook niet naar binnen.' snauwde ik naar hem en Chaz trok me snel mee naar binnen. 'Waar was dat nou weer goed voor?' vroeg ik hem verbaasd. 'Als je nog een minuut met hem was geweest, had je hem waarschijnlijk opgegeten.' antwoordde hij met opgetrokken wenkbrauwen. Ik maakte een kotsgeluid en rolde met mijn ogen. 'Volgens mij smaakt hij zo bitter als het maar kan.' Chaz lachtte en Caitlin pakte mijn arm vast. Ze trok me mee naar de kledingrekken en begon allemaal kledingstukken voor me te pakken. Daarna pakte ze zelf ook wat en we vertrokken naar de paskamers.
Caitlin en ik hadden allebei twee tassen in onze handen toen we de winkel weer uitkwamen en Ryan en Chaz volgden. Justin stond nog steeds voor de winkel te wachten en zuchtte opgelucht. 'Eindelijk, het leek wel jaren te duren.' mompelde hij en ik deed mijn mond open om wat te zeggen, maar Caitlin was me voor. 'Niet zo zeuren Bieber, we gaan wel een ijsje voor je kopen vanwege goed gedrag.' zei ze en grijnsde naar mij. Ryan, Chaz en ik moesten lachen en Justin keek ons boos aan. 'Kom op.' zei hij en liep boos voor ons uit. Ik keek de anderen even aan en haalde mijn schouders op. 'Laten we er maar achteraan gaan.' besloot Ryan en we liepen achter Justin aan.
Dank jullie wel voor het nemen van een abo, dat maakt ons héél blij (:
Written by: iKelly
Reageer (2)
Abo!!
1 decennium geledenZe zijn best wel een beetje heel gemeen tegen Justin ):
1 decennium geledenSnel verder <3