Foto bij || Two

Aiden POV

Met een chagrijnig hoofd sleepte ik mijn koffer van de trap af. Hij bonkte op elke tree, maar het maakte mij niet uit. Mijn ouders mochten best weten in welke stemming ik was. Toen ik in de hal stond kwam mijn vader met een verhit rood hoofd binnen lopen. Als ik niet zo chagrijnig was zou ik hem zeker uitgelachen hebben.
“O, goed, daar ben je” zei hij puffend.
Hij nam de koffer van me over en liep naar buiten. Ik liep naar de woonkamer en plofte neer op de bank. Ik ging niet aanbieden om te helpen. Ze zochten het maar uit.
“Cas? Heb jij de caravan sleutels gezien?” riep mijn moeder naar buiten. Ondertussen loopt ze zoekend door het huis.
De Caravan. Dat achterlijke ding. Ik had mijn ouders gesmeekt om, als we dan toch zo nodig naar die camping moesten, dat we dan tenminste in een huisje gingen. Maar mijn ouders waren onverbiddelijk. Ze wilde niet in een huisje, maar in een caravan. Ze hadden dagen het internet lopen afzoeken naar goedkope caravans toen ik op een dag thuiskwam en er zo’n ding voor de deur stond. Een wit met blauwe caravan. Mijn ouders zouden er samen in gaan slapen. Ik ga samen met Kyle in een tentje.
“Hé man” zei een bekende stem plots.
Ik keek op. Kyle stond in de hal, met een tas in zijn hand.
“Hé” zei ik en ik stond op van de bank.
Ik gaf Kyle een soort van vage high five en keek daarna naar zijn tas.
“Die kun je buiten droppen” zei ik.
Kyle knikte en liep naar mijn vader toe. Ik liep achter hem aan naar buiten. Mijn vader stond buiten naar de kofferbak te staren. Hij werd omringt door spullen.
“He pap” zei ik.
Mijn vader draaide zich om.
“Jongens!” zei hij opgewekt.
Hij liep naar Kyle toe en gaf hem een hand. Kyle gooide zijn tas naast de rest van de spullen en samen liepen we weer naar binnen.

Die avond zaten we met zijn vieren aan tafel. Kyle zat op Noa’s stoel.
“Hebben jullie al enig idee wat jullie gaan doen op de camping?” vroeg mijn moeder.
Ik haalde mijn schouders op en stopte een stuk brood in mijn mond.
“We zien nog wel” zei Kyle en hij boog zich onopvallend naar mij toe.
“Meisjes scoren” fluisterde hij.
Ik perste een glimlach op mijn gezicht.
Meisjes, het enige waar Kyle aan dacht. Ik wist zeker dat Kyle van het ene naar het andere meisje zou gaan. Niet moeilijk ook, met zijn uiterlijk. Hij had zwart haar, een beetje hetzelfde model zoals ik heb, en blauwe ogen. Ik kon me goed voorstellen dat meisjes voor hem vielen, en Kyle wist dat zelf ook maar al te goed.
“Wij zijn van plan om samen een paar dagen ergens heen te gaan” zei mijn moeder terwijl ze een hap spaghetti naar binnen werkte.
Ik trok mijn wenkbrauwen op. Ik word meegesleept naar een achterlijke camping en dan gaan mijn ouders er vandoor.
Ik keek Kyle aan maar hij had alleen maar een glimlach op zijn gezicht. Ik kon wel raden waar hij aan dacht. Een paar nachten zonder ouders. Meisjes.

***

Thank you voor alle lieve reacties! En natuurlijk voor de abo's <3

Reageer (7)

  • Dinnetje

    Hahhaha I LOVE KYLE<33
    Maar natuurlijk gaat mijn hartje uiteindelijk naar Aiden, of course!

    Snel verder!(flower)

    1 decennium geleden
  • emhavee

    ghehehe, Kyle is echt zo'n player ;P
    Superleuk geschreven! ;D
    Snel verder! (flower)
    (omg ik heb de eerste reactie =D Let maar niet op mij ;P)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen