Foto bij I'm a vampire.

Vorige keer werd je gebeten door Ichijo.
vergeet niet dat het zusje van Kaname ook Yuuki heet en dat zij een prefect is.

Yuuki POV.
Je word eindelijk wakker en je ziet Ichijo en Shizuka naast je zitten. Wat is er gebeurd vraag je maar niemand geeft antwoord. Ze slapen vast nog denk je en je wilt opstaan. Het lukt niet. Je probeert het nog eens en het lukt weer niet. Je schreeuwt, maar er komt geen geluid. Ichijo:' Shizuka ze beweegt niet. Heb ik misschien te veel bloed genomen?' Nee hallo ik zit hier roep je weer, maar niemand lijkt je te horen. Shizuka:' Nee dat is het niet. Misschien was haar lichaam er nog niet klaar voor. Kus haar eens misschien ontsnapt ze dan uit haar coma.' Coma. Je gelooft niet wat ze zeggen. Je voelt Ichijo's lippen op die van jou en je wilt hem terug zoenen. En je kan hem terug zoenen. Ichijo:' Je bent er weer. Ik heb je zo veel gemist. Ben je nu een vampier?' Vampiers kunnen niet tegen daglicht dus als ik er in sta en ik niet achter uit deins ben ik nog steeds een mens. Je probeerde het en je bleef gewoon in het zonlicht staan. Shizuka:' Raar, want ze heeft wel vlijm scherpen hoektanden en ziet bleker dan eerst. Je hoort haar hart ook niet kloppen. Dat is vast een van haar krachten. Kijk eens of je ook buiten kunt lopen.' Is goed. Ik ga wel even naar Kaname die is nu vast in het Nightdorme. Ichijo ga je mee? Ichijo:' Ik zou wel willen, maar ik kan nog steeds niet tegen zonlicht.' Gebruik Lapis Lazuli dat helpt. Je kan mijn ketting krijgen. Je stond nog steeds in het zonlicht en gaf je ketting aan Ichijo. Shizuka:' Dat kan ook de rede zijn dat ze tegen zonlicht kan, maar ze blijft gewoon staan.' Laten we gaan. Jullie vertrekken naar Kaname, maar vergeten dat als de dayklass jullie zien dat ze achter jullie aan gaan. Jullie gaan opweg en komen Yuuki tegen. Hé Yuuki hoe gaat het? Yuuki:' Wat doen jullie hier als iemand jullie ziet dan zijn we er geweest. Ichijo-sama hoe komt het dat je in het zonlicht kan lopen?' Hij draagt Lapis Lazuli en ik kan het, omdat dat een van mijn nieuwe krachten blijkt te zijn. Maar we gaan nu naar Kaname dus we zien je latewr wel weer. Ichijo:' Succes met de rest van de dag Yuuki. Djana.' Yuuki:' Dat is echt cool. Zie jullie later.' Een paar meiden van de dayklass zien jullie en rennen meteen op Ichijo af. Meisje:' Ichijo-sama wat doet u hier en wie is dat.' Sorry ik ben zijn vriendinnetje en we moeten gaan dus geen vragen meer. Tot ziens. Ander meisje:' Hoe kan zo iemand als Ichijo omgaan met zo'n loser als dat. Ik bedoel kijk naar haar kleding is ze soms een gothic slet.' Wat zei je daar. Ben je soms jaloers dat Ichijo voor mij kiest inplaats van voor een van zijn fangirls. Je steekt je tong uit en loopt samen met Ichijo veder. Ichijo:' We zijn er bijna dus we zullen Zero straks wel tegen komen. Ah daar staat hij al.' Konichiwa Zero. Mogen Ichijo en ik er langs? Zero:' Ga maar. Ik snap nog steeds niet dat je met een vampier hebt. Dat is gewoon freaky tenzij jij nu opeens ook je hele leven lang al een vampier blijkt te zijn. Maar dat is iets te ver gezocht. Ga maar.' Waarom is dat ver gezocht. Mijn ouders zijn Rido en Shizuka. Maar we moeten naar mijn neef dus, Djana. Jullie lopen door de poort en het is meteen wat donkerder. Ik vind het zo leuk om iedereen weer te zien. Ik vraag me af of Shiki wel accepteert dat hij nu een half-zusje heeft. Ik hoop van wel. Je rent naar de deur en belt aan. Shiki doet de deur open en hij staat nog in zijn pyama. Shiki:' Wat moet je? Oh Ichijo-sama u bent het. Samen met Yuuki. Kom toch binnen.' Shiki ik wil je wat vertellen. Je weet toch dat er ongeveer twaalf a dertien jaar geleden een vampier meisje is gedood, omdat ze dachten dat het de sterkste vampier ooit zou worden. Ze dachten dat ze de hele vampier beschaving zou vernietigen. Wel ik ben dat meisje. Mijn vader is Kuran Rido en mijn moeder is Shizuka. Dus eigenlijk ben jij mijn half-broer. Je ziet hem schrikken en banf achter uit stappen. Shiki:' Dat kan niet. Ze is gedood ik was er zelf bij. Dit moet een vergissing zijn.' Dat is het niet. Ik ben blijkbaar naar een andere dimensie gestuurd en mijn krachten werden op non-actief gezet. Dus jij bent mijn broer. Aidou, Ruka, Kain en Rima komen nu ook naar beneden. Rima:' Shiki wat is dat voor lawaai? Ik ben nog moe van die fotoshoot.' Rima ga maar weer slapen hoor ik kwam eigenlijk voor Kaname. Aidou rent meteen hyper op je af. Aidou:' Yuuki-chan zou ik je nu wel mogen bijten? Ik zal ervoor zorgen dat het geen pijn doet.' Doe maar niet. Ik ben al eens gebeten en hoef dat niet opnieuw. Je kijkt Ichijo dromerig aan en denkt aan toen hij een vampier van je heeft gemaakt. Aidou:' Wie is mij dan voor gegaan? Is het Shiki, want hem lust ik rauw.' Nee het was Ichijo en als je me wilt excuseren we moeten naar Kaname. Kaname:' Jullie hoeven niet meer naar mijn kamer ik ben er al. Dus Ichijo heb je het toch gedaan? Je bent blijkbaar niet zo trouw als we dachten.' He laat Ichijo er buiten ik wilde het zelf. Trouwens ik ben helemaal niet bloeddorstich. Ik kan tegen zonlicht en ik kan nu bij mijn moeder blijven en nog gewoon naar school gaan. Ik heb zelfs nog geen dorst. Je kijkt Kaname aan en hoopt dat hij je vergeeft. Trouwens nu kan ik ook wat meer tijd door brengen met mijn echte familie. Kaname:' Maar jij had nooit geboren mogen worden. Je bent tegen de natuur wetten. Je hoort hier niet en je zal hier ook nooit horen.' Zijn woorden deden pijn en je rende de Nightdorme uit. Je wist dat je naar school moest en dat je Tadase een verklaring moest geven. Maar je ging eerst nadenken en je rende naar je oude huis.
Wat zal er toch gebeuren. Zal Kaname haar op nemen in de familie. Zal iedereen haar vergeven. En wat zou Tadase wel niet denken. Dat lees je allemaal in het volgende hoofdstuk.DjanexD

Reageer (4)

  • MellissaKuran

    ik weet 99,99% dat kaname dat nooit zal zeggen

    1 decennium geleden
  • IDunnoXD

    arme yuuki. verder pleas!!! =3 love it very very much =3

    1 decennium geleden
  • Allysae

    grrrrrrrrrrrrr
    kut kaname
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Greyness

    snel verder <3!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen