Hoofdstuk 10
Ik ging slapen ik was erg moe en viel dan al snel in slaap.
Ik droomde heel raar Shanti was een diepe put ingevallen en ik zag de hoofden van Irmak,Azize,van Hamel,Avalanche en Meike ze zeiden ga haar maar gauw achterna en ze duwden mij de put in en toen werd ik wakker omdat de wekker weer ging.
Dit keer ging ik zelf met de fiets omdat Meike later moest beginnen.
Ik zag Shanti al op het schoolplein staan ik zette me fiets neer en liep naar haar toe. Ze stond met Avalanche en een paar andere meiden te praten. Ze kwam op mij afgestormd van HEY WAAROM HEB JE MIJN ZUS STRAF LATEN KRIJGEN. Shanti zei doe normaal. NEE IK WIL UITLEGGEN. Ik zei ehehe GRAPJE. Oh ik schrok al Shanti begon ermee. Ja dat weet ik zei Avalanche nou veel plezier met zijn tweeen. Ik liep met Shanti naar het lokaal waar me gister ook waren. Mokketier was erook. Zij deelde de roosters ik hoopte dat gym op een goed tijdstip kwam want op de basisschool had ik het vrijdagochtend en nu ik het rooster zie hebben we het op maandagochtend aaah dat is nog erger. Samen met de C klas ooh daar zit Meike in. We gingen meteen verder met de les maar Mokketier kwam me de mededeling dat er een uitje werd georganiseerd samen met de B klas gaan we een dagje een aardrijkskunde wedstrijd organiseren binnekort krijg je er een brief over thuis. Trouwens de C en D klas gaan kanoen. Dus dan weet je wat je over 2 jaar gaat doen als je hier nog op school zit. Ik had daar dus geen zin in en Shanti ook niet. In de pauze kwam ik Meike nog tegen ze zag me niet eens staan omdat ze met nieuwe meisje weer aan het praten was. De eindbel ging ik liep naar me fiets en wou naar huis maar Shanti zei we moeten in de winkel helpen weetje nog. Oh ja was ik vergeten..
Er zijn nog geen reacties.