World One
Marie-Claire Del Fernandez[/url]
"Mam? Pap? Zijn jullie bijna klaar?", riep ik.
Mijn moeder kwam op haar hakken aangedraafd. Slim van haar om daarmee door de stallen te lopen. Mijn vader liep er wat eenvoudiger bij. Oeps, dat mocht ik niet denken. Gelukkig kon mijn moeder geen gedachten lezen.
"Staat [img=http://imageshack.us/photo/my-images/88/olympicferro.jpg/]Chianty[/img] nou nog niet op de vrachtwagen?", zuchtte mijn moeder.
"Nee, want eerst moet [img=http://www.slawik.com/sites/default/files/imagecache/large/images/2012-08-08/ch_warmblut_arco712345.jpg]Figaro[/img] er op.", fluisterde ik.
Ze keek me afkeurend aan.
"Jonge dame, er bestaat zo iets als respect voor je moeder.", beet ze streng toe.
Ik draaide me om en liep naar Chianty. Pap, had Figaro al op de vrachtwagen gezet en dus kon ik eindelijk Chianty er op zetten.
"Pap? Mag ik bij Jenna en Eliane zitten in de auto?", vroeg ik.
"Natuurlijk, liefje."
Ik wist perfect aan wie ik wat moest vragen. Kledij was bij mijn moeder en als ik eens met de 'stalhulpjes' wou op trekken dan moest ik bij mijn vader zijn. Mijn moeder hield niet zo van mensen met een 'lagere' stand. Zelf was ze van adel en ook mijn vader was van adel, wat maakt dat ik ook van adel was. Daarom trok mijn moeder graag op met mede adellijke mensen of zeer rijke mensen zoals de ouders van Feline of Catherine. Zij was ook diegene die me altijd dwong om met bepaalde mensen om te gaan, terwijl ik even goed kon op schieten met Jenna of Eliane.
Ik stapte in de auto bij Jenna en Eliane en mijn moeder keek mijn vader verbaasd aan. Ik kon lezen wat haar lippen zeiden: "Komaan, Pedro? Dat kan je toch niet menen?"
En mijn vaders antwoord zou zijn: "Ach, laat ze toch. Ze wil vast goed voorbereid zijn en ze kan met Eliane misschien nog wat dingen bespreken?"
Dit werd wel vaker gezegd. Vandaar dat ik het uit mijn hoofd kende.
"Let's go girls.", grijnsde ik.
"London, here we come!", joelde Jenna.
Er zijn nog geen reacties.