Foto bij fine i'm asking you to come back

het is 7 uur 's morgens. over een half uur moet ik de bus nemen om naar CBI te gaan. wat een geluk dat ze niet het hele weekend vrij hebben. ik zou janes pasje gebruiken om binnen te raken. daarna zou ik naar het kantoor van Lisbon gaan. en dan hopen dat alles goed gaat. een beetje een onmogelijke zaak maar daar hou ik wel van. toen ik er was was ze natuurlijk verbaast me te zien. 'hé,Rose wat doe je hier' vroeg Grace.
'ik help Jane uit de problemen'.'moet ik even meelopen?'vroeg ze. 'nee,doe geen moeite'. toen ik aan Lisbons kantor aankwam hoorde ik haar bellen met Jane.

Lisbon:'nee heb ik dat gezegd?'
Jane:'ja'
Lisbon:'ik geef gewoon toe dat je misschien gelijk hebt.dat is alles'
Jane:'probeer je me te vragen of ik terug wil komen?vraag het dan gewoon'
Lisbon:'oke ik vraag je om terug te komen.'
Jane:'eindelijk,zeg je alsjebliefd?'
Lisbon:'nee ik zeg geen alsjebliefd.je kan m'n rug op.'

ze klapte de telefoon dicht en smeet hem bijna op het bureau. toen ze mij zag trok ze haar gezicht weer in de plooi.'Rose,wat doe jij hier?'vroeg ze.'Wat ik hier wou doen heb jij net gedaan'zei ik.ze keek me niet-begrijpend aan.'ik wou ervoor zorgen dat Jane weer mocht komen'.
'hij mag terug komen omdat we 6 open zaken hebben met geen verdachten of geen moordwapen'.'en jane is goed in die dingen'?'je bent nu al een paar maanden bij hem,wat denk je'zei ze alsof ik iets overduidelijk over het hoofd had gezien.dat was ook wel zo.'maar hij mag aleen terug komen als hij zich profesioneel gaat gedragen.'zei ze.Tuurlijk.Jane gaat zich echt goed gedragen.*sarcasme*

Ik liep haar kantoor uit en toen ik op de gang kwam zag ik Jack.

Reageer (2)

  • Wolfclaw

    Whahaha het einde van het gesprek is echt typisch iets voor Lisbon. (H)

    1 decennium geleden
  • Halbrand

    Ik vind het echt megacool dat je een story over The Mentalist schrijft!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen