Foto bij Toch gebeten.

Je ging slapen, omdat je moe was.

Yuuki POV.
Je komt thuis aan en je ziet Tadase op de bank slapen. Je tilt hem op zodat hij in ze bed kan slapen, mar dan word hij net wakker. Tadase:' Huh oh Yuuki wat is er.' Je lag op de bank te slapen en ik breng je naar bed. Je had je zin nog niet afgemaakt en hij lag alweer te slapen. Je legt hem in bed en maakt het bed voor Ichijo op. Ichijo:' Hé daar ben je. Bedankt dat ik hier mag blijven, maar vinden jullie ouders het dan niet erg.' Onze ouders zijn op zakenreis. Slaap lekker. Ichijo:' Jij ook.' Hij geeft je nog en kus en je vertrekt. Als je net je nachtjapon wilt aantrekken hoor je beneden wat. Je trekt je nachtjapon snel aan en gaat beneden kijken. Wie is daar. I*chijo, Tadase is het een van jullie? Je hoort niets. Opeens voel je twee armen om je heen en je word erg slaperig. Je hoort iemand, maar je weet niet wie. ???:' Is ze eindelijk wakker? Shizuka-sama ze is wakker.' Shizuka:' Bedankt Ichiru je kan gaan slapen. Je ziet er moe uit en morgen moet je gewoon naar de lessen.' Ichiru die naam komt je bekent voor netzoals Shizuka. Je ogen springen open en je ziet daar je moeder zitten. Mam jij bent het en je knuffelt haar. Kaname zei dat jullie dood waren. Shizuka:' Dat heeft hij dan gelogen. Ik ben zo blij om je weer te zien. Je bent zoveel gegroeid.' Maar hoe komt het dat ik verbonden ben met Ichijo? Shizuka:' Wel zijn familie dient al jaren de familie van je vader. Zo te zien ben je uitgehuwd.' Huh waar aan ziet u dat? Shizuka:' Dat zie ik aan die ketting. Van wie is hij en heeft iemand je bloed gedronken?' Ik heb hem van Ichijo gekregen en tot nu toe heeft nog niemand me gebeten. Kaname wilt niet dat mijn krachten vrij komen. Hij zegt dat ik de sterkste vampier ooit ben, maar dat mijn vampier krachten nog verborgen zitten. Als ik gebeten word komen mijn krachten weer vrij zegt hij. Shizuka:' Die bastards hoe kunnen ze dit mijn dochter aan doen. Ik zal ervoor zorgen dat je je oude ik weer word. Je mag in ieder geval niet meer dit huis uit.' Waarom niet. Ik moet morgen gewoon weer naar school toe en ze zullen me vast gaan zoeken. Shizuka:' Dat heb ik allang geregeld. Ik heb een briefje achter gelaten waarop staat dat je weg gaat. En je mag geen contact zoeken met Ichijo, want dat betekent mijn dood. Kaname wilt me al heel lang om zeep helpen dus maak geen contact met ze. Ga nu maar slapen. Morgen vertel ik meer.' Is goed moeder. Weltrusten. Je valt in een droomloze slaap. Je voelt je warm en je doet voorzichtig je ogen open. Je ziet niemand dus je gaat maar even kijken waar iedereen is. Je hoort een geluid uit een kamer en je loopt er naar toe. Ichiru:' Shizuka-sama weet u zeker dat u haar niet verranderd. Ik dacht dat je het allerliefste je dochter terug wilde met krachten en al.' Shizuka:' Dat klopt wel, maar zou ze niet eerst moeten genieten van een normaal leven. Als ze nu een vampier word kan ze haast nooit naar buiten.' Mam wat is er aan de hand. Waar heeft die meneer het over. Shizuka:' Wel ik zou niets liever willen dan je alle normen en waarden leren van een vampier zijn. Maar je bent ook nog maar een kind en ik zou je jeugd niet willen afpakken. Dus ik verrander je nog niet in een vampier. Ze zeggen dat je je niet kan beheersen als je een vampier bent, maar daar denk ik anders over. Ik bedoel je hebt al zo veel mee gemaakt en je kan je heel goed focussen op dingen. Ik maak me geen zorgen dat je alles zou willen vernietigen, want zo ben je niet. Dus geniet zolang het kan en ik hoop dat je ondanks dit alles toch nog bij me wilt blijven.' Natuurlijk toen ik hoorde dat ik mijn echte ouders kon ontmoetgen was ik door het dolle heen. Het maakt mij niet uit of ik een vampier ben of niet ik blijf bij je. Nu ik je eindelijk heb gevonden wil ik je niet kwijtraken. Je hoort een hels kabaal en er stormen mensen jullie kame rbinnen. Itachi:' Kom mee Yuuki die vrouw is gek, ookal is het je moeder.' Ik blijf hier. Nou en dat ze een moordenaar is ze blijft mijn moeder. Jongens kunnen jullie Ichijo en mij even alleen laten? Nu A.U.B. goed zo. Ichijo ik vind je echt leuk, maar als ik tussen jou en mijn moeder moest kiezen dan vraag je iets van me waar uit ik niet kan kiezen. Ik weet wel hoe we beide gelukkig kunnen worden, maar ik denk niet dat je dat zou willen doen. Bijt me. Ichijo:' Weet je het zeker. Ik bedoel je vergooit zo je hele leven.' Ik dacht dat je alles moest doen wat ik wilde. Maakt mij niets uit. Zo kan ik en bij jou zijn en bij mijn moeder. Ichijo:' Daar gaat ie dan.' Hij kust je eerst voorzichtiig en gaat dan richting je nek. Hij hoort je bloed stollen en hij wilt niets liever dan dat. Je bloed. ASlsjeblieft doe het Ichijo. En dan bijt hij je. Het voelt niet gek en het doet ook geen pijn. Hij laat je los en je valt in zijn armen inslaap.

Reageer (2)

  • Greyness

    SNel verder~!!!

    1 decennium geleden
  • Allysae

    ahwwwwww
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen