Bridges.

De volgende morgen kwamen we weer in de klas. De meeste gingen weer op de zelfde plek zitten.
Meneer Damstra kwam even later binnen. Hij zette zijn spullen om zijn bureau, toen zagen we wat hij aanhad, een zwembroek en een hawai t-shirt.
Hij begon te praten: 'goedemorgen iedereen. We gaan vandaag... Op dat moment kwam Monique binnen. 'Monique je bent 15 minuten te laat! Dat moet ik heelaas noteren als spijbelen. Jammer want wij gaan vandaag kano varen!!! Maar, omdat je te laat bent mag je geen eigen kano'. zegt mr. Damstra. 'Best', zegt Monique.

Nu richte mr. Damstra zich naar ons; 'Je hebt het mischien al gehoord, we gaan kano varen, omdat jullie hier volgend jaar niet meer zijn. Maar eerst wil ik jullie aan de overige leraren voorstellen die jullie krijgen. De 1e leraar is: mevrouw Mokketier zij geeft Nederlands. de 2e leraar is; mr. van Dereecken, en de 3e leraar is waarvan jullie 2 vakken krijgen; meneer van Hamel'.
De leraren kwamen 1 voor 1 naar binnen gelopen. Maar Monique denkt weer grappig te zijn en zingt:
.

Mokketier en van Hamel zaten in een boot, heel aleen en Mokketier was bloot!.


De hele klas moest lachen natuurlijk, want het was grappig en Monique werd voor vandaag naar huis gestuurd met een officiele waarschuwing.

'Jongens en meisjes, morgen gaan we kanoën, jullie moeten hier om 8 uur zijn we vertrekken om 8.15 uur. Wie te laat is spijbelt!
Zie jullie morgen'. zegt Mr Damstra.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen