Foto bij ~OO1.

Samen met Caitlin liep ik terug naar ons tafeltje bij Starbucks waar Chaz, Ryan en Justin op hun koffie zaten te wachten. Een voor een zette we de koffiebekers op tafel en schoven ze naar de persoon voor wie de beker bestemd was. Ik zie Caitlin kijken of er nog een plaatsje vrij is, en gaat met een grijns snel op Ryan's schoot zitten. Er is nu alleen nog maar een plaatsje naast Justin. Ik rol met mijn ogen en zucht. ''Justin, kssst.'' Ik maak een wuivend gebaar met mijn handen dat Justin een eind moet opschuiven. Hij rolt een keer met zijn ogen en gaat zo dicht mogelijk tegen Chaz aanzitten. ''Aaah, heeft ze je weer bang gemaakt Jussie-pussy?'' Chaz kijkt Justin met een kinderachtig hoofd aan en trekt hem op zijn schoot. Een diepe zucht verlaat mijn mond en ik ga zitten. ''Gaat het liefje?'' Caitlin kijkt me bezorgd aan. Ik kijk haar kort aan en tover een klein waterig glimlachje op mijn gezicht. ''Ja hoor, het gaat prima.'' Antwoord ik zacht.

''Heb jij je spullen al ingepakt voor New York Av?'' Ik neem het laatste slokje van mijn koffie en schud lichtjes mijn hoofd. ''Nee, ik moet het nog doen. Ik wilde eerst nog even gaan shoppen.'' Bij het woord 'shoppen' kreeg Caitlin een big smile op haar gezicht en stond meteen op. ''Waar wacht je nog op? Kom we gaan guys!'' De jongens keken haar met een moeilijk gezicht aan en Chaz liet een kreun uit zijn mond ontsnappen. Ryan stond als eerste op en sloeg zijn arm om Caitlin heen. Ze gaf hem een kus op zijn wang en gaf me een knipoog. Ik stop mijn handen in mijn broekzak en wil achter ze aan lopen als ik voel dat iemand zijn arm door die van mij steekt. Als ik opzij kijk zie ik het vrolijke gezicht van Chaz. Ik grinnik en kijk achterom. Justin loopt -alleen- met zijn handen in zijn zakken en zijn hoofd naar de grond gericht achter ons aan. Lekker voor ‘m..

Helloo! Leuk dat je onze story leest. (:
Wil je een reactie achterlaten? Dan krijg je een kusje! (flower)


Written by: xBiebertjee

Reageer (2)

  • JelenaB

    Leuk verhaal!!
    Kussie!!
    <333

    1 decennium geleden
  • LostMoments

    Leuk!
    Reactie, waar is mijn kusje ;p?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen