Foto bij 12

sorry, ik was van me vakantie aan het genieten,
maar hier weer een hoofdstuk!

Als we in het kasteel zijn, zie ik pas hoe erg Roy aan het verkleumen is. Ben ik even blij met mijn verwarming. Ineens krijg ik een steek. Ik trek een moeilijker gezicht en begin lichtelijk te trillen. ‘Ashley wat is er?’ roept Roy geschrokken en rent naar me toe, nou beginnen meer mensen te kijken en vragen wat er aan de hand is. Roy houd me vast en probeert het trillen te stoppen, niemand weet wat er gebeurd ik wel. Ineens rennen nog 6 kinderen op me af, geïrriteerd schreeuw ik dat ze aan de kant moesten gaan. Dan rennen Embry, Paul, Jacob en Leah naar binnen, en nog 3 kinderen die 2 leraren gehaald hebben, fijn. Ik zie Paul zijn gezicht van geschrokken naar boos veranderen en ook hij begint te trillen, dan merk ik dat Roy mij nogsteeds vast heeft. Ik tril steeds harder en word warmer en warmer, mijn spieren staan gespannen. Dan trekt Embry me mee naar buiten, richting het bos. Net iets voor het bos was ik op het hoogtepunt. Het voelde alsof mijn huid zich uit elkaar trok, alsof al mijn botten in twee stukken getrokken worden, alsof mijn tanden steeds verder uit het tandvlees getrokken werden. Ik doe mijn ogen weer open en zie alles anders, alsof je een 3d film kijkt. Veel meer dieptes ik kijk rond en zie Embry naar me kijken. ‘ Loop eerst mee het bos in ‘ ik loop voorzichtig met mijn zwarte poten naast hem mee. Dit voelt raar ‘ Je bent een mooie wolf hoor ‘ grinnikt hij. ‘Nu hebben we 2 zwarte wolven’ lacht Jacob die nu ook naast me loopt. Leah zie ik niet. Jacob ziet dat ik ergens naar zoek ‘Leah is even wat kleren halen’ zegt hij geruststellend. Oja dadelijk ben ik ehm… naakt? Als we iets dieper in het bos zijn scheurt er ineens een wolf hard langs me, ik herken hem uit duizenden. ‘Paul!’ denk ik ‘rot op, ga lekker naar je Roy!’ ik kijk een beetje sip. ‘Niet op letten’zegt embry ‘wacht hier ‘ Embry en Jacob lopen richting de bosjes en ik kijk een beetje om me heen. Het ziet er zoveel mooier uit in dit lichaam, dit harige vierpotige lichaam. Je hoort alles beter, ziet alles beter. ‘hahah harig vierpotig lichaam’ 2 bruin grijze wolven komen tevoorschijn. Embry gaat naast me staan en zie dat hij maar een paar centimeter groter is. Dan komt Leah aanlopen met een paar kleren en veranderd zelf ook. Ik wou bewegen, mijn 2e lichaam eens goed gebruiken. ‘Rondje rennen dan?’hoor ik een meisjesstem en weet dat het leah is ik kijk haar aan en grom. Ik buk iets alsof je vanaf een startblok gaat springen in een zwembad, en ren alsof mijn leven ervan afhangt, ik geniet van de koele lucht en kijk naar de sneeuwwaar ik de hele tijd overheen ren. Ineens zie ik iets groots en verbaast rem ik af. ‘Wat is er Ash?’vraagt Jacob ‘Ik zag iets’ volgensmij heb ik het me verbeeld, ik wil verder rennen. Maar dan komt het tevoorschijn. Het is een ehh.. reus?

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen