Foto bij 1918

mix van Twilight en The Vampire Diaries

1918,3 januari, Chicago

Het was winter in chicago.Iedereen liep over de straten met warme,lange dikke jassen rond.Het was aan het sneeuwen, de sneeuwvlokken vielen om mijn gezicht terwijl ik naar de hemel aan het staren was.De volle maan stond prachtig,ik hield van de maan. Normaal gezien kon mijn soort alleen s'nachts ronddwalen op de wereld, het hangt er gewoon vanaf hoe oud je was. Ik dateer uit het jaar 460,ik heb de val van het west-romeinse rijk nog meegemaakt. In 482 ben ik geworden zoals ik nu ben. Door de eerste vampier,Lucius. Uit wraak heb ik heb gedood. En dan nu 1436 jaar later, ben ik nog steeds zoals ik nu ben.Het voordeel van een oude vampier te zijn is dat niet zoals de rest nu glittert als ik in de zon kom.Dankzij een medicijnman van vroeger kan ik dankzij mijn ring gewoon als een normaal 'mens' overdag rondlopen. Er zijn veel verschillen tussen oud-vampieren en de nieuwere.We hebben onze gewone oogkleur, en veranderd alleen als dorst hebben of kwaad zijn.Met de nodige donkere aders onder onze ogen.We hebben ook een normale huidkleur,niet lijkbleek.We kunnen mensen manipuleren met onze ogen.En zo zijn er nog meer. Ik keek terug voor mij uit en liep verder richting 'The Star Lounge', de meest duurste bar in Chicago.'Goedendag mevrouw Christina,je ziet er weer prachtig uit.'Ik glimlachte even naar Jack,de buitenwipper gaf hem 5dollar en ging naar binnen.

Reageer (1)

  • Phlegethon

    Leuk bedacht die mix xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen