Foto bij 9.4

xjustAgirlxfact: eens, toen een jongen mij wilde zoenen draaide ik mezelf om waardoor mijn paardenstaart hem in zijn gezicht raakte. Het is nooit wat geworden... :Y) *tragische blik*

Justin Bieber
Ik keek grijnzend naar Ariane's van concentratie vertrokken gezicht dat nog steeds mooi en glad was. Niet te geloven dat ze nog sexy keek als ze haar best deed. Ik zette het tweede couplet in en sloot ook mijn ogen. Toen het lied was afgelopen deed ik ze weer open en staarde in Ushers grijnzende gezicht. 'Goede tweede poging! Dit wordt een hit!' riep hij door de microfoon. 'Jullie stemmen passen geweldig bij elkaar!' Ik zag Ariane bang kijken. 'En wat als ik nou helemaal niet beroemd wil worden?' vroeg ze met een klein stemmetje. Ik klopte haar op haar schouder. Als je het bij dit liedje wilt houden is dat ook goed. Usher knipoogde en praatte weer in de microfoon. 'Maar dan gooien we een fantastische artiest weg.' Ze giechelde en plukte verlegen aan haar haren. 'Bedankt.' En ik zag dat ze een lichte blos kreeg waarvan ik moest lachen. 'Oke, jongens nog een keer het is nog maar een paar weken tot de bruiloft en dan moet het perfect zijn.' riep Usher. Ik zette mijn microfoon goed en zette de koptelefoon weer op mijn hoofd. De muziek begon weer te spelen en ik gaf nog meer van mijn hart en ziel dan de vorige keer. My god dat klinkt vrouwelijk. Maar ik kan er ook niks beters van maken. Ook Ariane zag eruit alsof ze heel haar hart in dit liedje legde. Ergens is dit best tragisch omdat we van elkaar houden maar onze liefde onmogelijk is. Ik moet hier een boek over gaan schrijven. Misschien wordt ik dan wel rijk. Ik lachtte in mezelf. Ik ben al steenrijk. Nouja dan wordt ik gewoon nog rijker. Kan nooit kwaad.


sorry dat het een tijdje duurde guys mijn ouders hebben we een weekje naar Wenen meegenomen -> nogal onverwacht. Maar het was wel echt geweldig. Komende donderdag/vrijdag ga ik op vakantie naar Italie voor drie weken. Dus ik ga lekker veel schrijven deze week! I promis<3

Reageer (6)

  • xMissMarije

    ik ben geen fan van Jb maar dit is wel een leuke story

    1 decennium geleden
  • vampgirly

    Haha! Echt hilarischxD(Y)
    Verder(flower)(H)

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    misschien word ik dan wel rijk. ik ben al rijk. nog rijker!!

    ghehehehhe

    Die fact, dat zou ik ook doen!


    verder! (flower)

    x

    1 decennium geleden
  • NicoleB

    Zou ik ook doen hoor, van die fact xD
    Dat zou nog wel iets typisch voor mij zijn xD

    1 decennium geleden
  • Seamair

    whahaah, geniaal xD

    mr snel verder~(flower)!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen