Roselyn Valentina Patterson

Het diner die avond was echt heel gezellig. Ik was zo blij om iedereen weer terug te zien. Natuurlijk kende ik sommigen niet zo goed of had ik ze niet zo vaak gezien, maar ze waren allemaal superaardig. Na het diner gingen Justin en ik weer naar onze kamer. Ik plofte op Justin's bed neer wat dus eigenlijk ook mijn bed was en zuchtte even. 'Wat is er?' Vroeg Justin toen hij me zo diep hoorde zuchten. 'Ik zit werkelijk helemaal vol van al het eten. Man, het was een heel viergangenmenu. Ik had meer iets van gewoon een eengangenmenu verwacht zoals pasta ofzo.' Justin moest lachen. 'Nou nee. In zo'n hotel niet.' Ik prikte met m'n vinger in m'n buik die helemaal opgeblazen was van al het voedsel. 'Mijn buik puilt nu echt uit he.' Zei ik toen tegen Justin. Justin schoot weer in de lach. 'Ja, niet normaal man. Je hele buik hangt over je broek heen. Echt, zo'n buik heb ik nog nooit gezien.' Het sarcasme droop er vanaf. Ik ging weer rechtop zitten en stak m'n tong uit naar Justin. 'Nee maar serieus. Vind je niet dat ik een beetje te dik ben? Zie dit vet.' Ik pakte een rolletje vet bij mijn buik vast en keek Justin aan. Justin zuchtte diep en kwam naast me op bed zitten. 'Je bent perfect zoals je bent Rose. En je bent helemaal niet dik gek. Dat is echt bijna geen vet wat je vastpakt. Alleen maar vel.' Ik keek Justin glimlachend aan en knuffelde hem toen. 'Je bent echt zo lief he. Wist je dat al?' 'Jij bent ook lief Rose. Het liefste meisje die ik ooit heb gekend.' 'Ja, behalve je zusje dan.' Zei ik. 'Ja, maar dat is anders. Ik bedoel verliefde liefde snap je.' Ik schoot in de lach om zijn woordkeuze maar knikte toen. 'Ik snap je wel hoor.' 'Mooi.' Zei Justin. 'Wat gaan we nu doen?' Vroeg Justin na een tijdje. Ik haalde me los uit z'n omhelzing en keek Justin aan. 'Was dit geen leuke bezigheid dan?' 'Ja, natuurlijk. Voor mijn part deden we dit voor altijd maar dat zou wel een beetje saai worden, denk je niet?' Ik glimlachte. 'Hoe laat is het dan?' '9 uur.' Antwoordde Justin. Ik knikte en dacht na. 'Ik denk dat ik maar even ga douchen ofzo?' Zei ik toen. Justin trok zijn wenkbrauwen omhoog. 'Samen?' Zei hij toen. 'Hah, ik wist dat je dat ging zeggen maar daar komt mooi niks van in.' Justin trok een pruillip. 'Aaah, toe nou? Ik vond het wel een geniaal idee van mezelf.' 'Ja, je bent geweldig Justin maar dat gaat toch echt niet gebeuren.' Justin trok een nog zieliger gezicht en keek me smekend aan maar ik schudde resoluut m'n hoofd. 'Mag ik je uitkleden dan?' Bedacht Justin opeens. Ik keek hem met grote ogen aan. 'Euuh. Nee dacht het dus ook niet.' 'Maar waarom niet? Geef me eens een geldige reden waarom jou niet zou mogen uitkleden.' Justin keek me verwachtingsvol aan. Tja, een geldige reden. Die kon ik dan weer zo snel niet verzinnen. Justin begon breed te grijnzen. 'Haaha, je hebt niet eens een geldige reden.' 'Wel.' Zei ik snel. 'Nou, vertel dan?' Zei Justin. 'Nou eeh...' Ik dacht koortsachtig na. 'Gewoon, omdat een jongen dat nog nooit bij mij gedaan heeft en ja...' Justin glimlachte. 'Ik snap het wel hoor Rose. Als je niet wilt dan moet je het niet doen. Ik wacht tot jij er klaar voor bent.' Ik keek Justin lief aan en knikte toen. Justin was echt geweldig en zoo lief. Ik kon me echt geen leven meer zonder hem voorstellen. Opeens had ik een goed idee. Ik moest Justin ook nog een keer plagen net zoals hij mij voor het eten geplaagd had. Dat ging ik nu doen. En ik had al precies in gedachten hoe. Justin zag mijn grijns blijkbaar alsmaar breder worden want hij keek me vragend aan. 'Waarom lach je zo?' Vroeg hij. 'Nou, ik zou me best willen uitkleden vooor jou, snap je.' Justin's ogen keken me verbaasd aan en zijn ogen begonnen te glanzen. 'Echt?' Ik knikte. 'Ja, wil je dat ik dat doe of niet?' Ik zag de opwinding in Justin's ogen en hij knikte. 'Maar wil je dit echt wel? Niet alleen maar doen om mij een plezier te doen he.' Zei Justin. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee hoor. Ik doe dit met plezier. Er zijn alleen wel spelregels aan verbonden oke? Jij mag niks doen. Je mag me niet aanraken enzo.' Justin haalde lachend zijn schouders op. 'Geen probleem.' Ik glimlachte. 'Maar... Ik mag jou wel aanraken.' Zei ik toen. 'Oke.' Zei Justin al iets minder overtuigd van zichzelf. Ik glimlachte en ging voor Justin staan terwijl ik eerst mijn vestje uitdeed. Justin keek me met zijn pretoogjes aan. Hij vond het echt geweldig. Daarna schopte ik m'n schoenen uit en gelijk daarna m'n ssokken. Ik ging naast Justin op bed zitten en kwam met mijn gezich steeds dichter bij hem terwijl ik ondertussen mijn shirtje uittrok. Ik had er nog wel een hemdje onder zitten. Ik drukte mijn lippen op die van Justin en streek met mijn handen door zijn haar. Ik voelde gewoon hoe Justin heel erg zijn best moest doen om me niet aan te raken met zijn handen. Ik maakte het nog ietsje erger door op zijn schoot te gaan zitten en me dicht tegen hem aan te drukken. Ik zoende hem weer en ging toen met mijn handen onder zijn shirt. Ik zag hoe Justin krampachtig zijn handen in bedwang probeerde te houden door er vuisten van te maken. Net op het laatste moment dat hij het bijna niet meer vol kon houden stond ik op en liep van hem weg. 'De rest doe ik in de badkamer wel uit.' Legde ik lachend uit toen Justin me verbaas aankeek. 'Maar...' Justin keek me nog steeds verbaasd aan. 'Dat kun je niet maken Rose!' Ik keek Justin glimlachend aan. 'Wedden van wel?' Zei ik en ik liep naar de badkamer. Net toen ik de badkamerdeur dicht wilde doen trok Justin de deur weer open en trok me de badkamer uit. Hij duwde me tegen de muur aan en zoende me hartstochtelijk op de mond. Na een tijdje keek hij me aan met zijn donkerbruine ogen. Ik glimlachte. 'Ik had gelijk he. Dat ging jij nooit volhouden. En ik heb gewonnen want je raakt me aan.' Justin lachte even zijn tanden bloot en knikte toen. 'Hoe erg ik het ook vind om te verliezen, jij hebt inderdaad gewonnen. Ik kon gewoon echt niet meer.' Hij drukte zich nog wat dichter tegen me aan en zijn lippen raakten de mijnen weer. 'Ga je nog douchen?' Vroeg Justin na een tijdje. Ik knikte. 'Dat was wel de bedoeling.' Justin knikte ook en ik zag hem nadenken over wat hij nu moest doen. Ik wist wat hij wilde maar hij durfde het vast niet nog een keer te vragen. Ik glimlachte. 'Vanavond, oke? Liever nog niet samen in de douche maar straks in bed misschien nog even...' Ik maakte m'n zin niet af. Justin ogen glinsterden gelijk weer van pret en hij knikte. 'Is goed, ik hou van je.' Hij drukte nog een kus op mijn mond en ik liep glimlachend de badkamer in.


Hoi, ben ik weer. Ben nu in scheveningen op vakanttie met dit lekkere weer. Maar oke. Daat boit jullie toch niet.en nu is dot het eenalaaatste hoofdatuk en ik heb een typhebrek want de site typt heel sloom en dan heb ik geen zin meer om het te vreranderen want dat duurt toch zo lang. Maarje, doei

Reageer (10)

  • xswagstars

    Snelverder!(flower)

    1 decennium geleden
  • JelenaB

    Verder!!

    1 decennium geleden
  • JelenaB

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • xBiebertjee

    Haha, ik heb het in 1 dag helemaal gelezen. :p
    Echt een super (originele) story! <33
    Snel verder! <333

    1 decennium geleden
  • xjustinbx

    hoofdstuk 60 !!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen