Amelia(L)...
ik voel iets scherps aan mijn hand, ik open mijn ogen en kijk ernaar. er zit een wondje op mijn hand die bestwel diep is. ik zoek in het rond opzoek naar iets scherps. mijn oog valt op het stukje glas dat naast het bed ligt. die hebben we gepakt zodat we daarmee het fruit en groente etc. konden snijden. ik scheur weer een stukje van mijn shirt en bind het om mijn hand. hoe zou het eigenlijk met pap en mam en ryan zijn, zouden ze nog leven? misschien niet meer. die gedachtes maken me bang. hoe zouden ze eruit zien als ze nog leefden, misschien zou ik ze wel niet eens meer herkennen of misschien herkennen ze mij niet meer, de gedachters dwalen door mijn hoofd dat me eerlijk gezegd een beetje bang maakt. justin komt naast me zitten. 'is er iets'zegt hij.ik schud mijn hoofd,'nee er is niets'zeg ik terwijl ik opsta, ik kijk naar de oceaan waar de zon langzamerhand naar boven klimt. er zit een rood/oranje gloed om de zon dat er erg mooi uitziet. al zeg ik het zelf. ik klimover de rotsen op het strand en ga erop zitten, ik pak de kapotte verrekijker die op het strand ligt. er is nog een beetje door te zien, vanaf daar kun je in de hele verte het rotsen eiland zien waar de boot gezonken is. ik kijk hoopvol naar de zee maar zie niets, er is alleen maar zee. zo nu en dan zie je wat drijfhout maar daar gaat het nu niet om.
Reageer (1)
ja zou wel leuk zijn, want dan weten we ook wat er met hun gebeurd is ;p
1 decennium geledenverderr <33