Yay :)

Crosantje en vlatje waren aan het zwemmen in de chocolade, toen er opeens een chocolade schaap kwam aan vliegen. Die zei dat er meer kaassoufflees in moesten, maar crosantje en vlatje waren het hier niet mee eens. Dus gingen ze met frikandellen gooien naar de hulpzame chocoladeschaap. Het chokoladeschaap werd verdrietig en ging naar huis naar zijn moeder om een kaassouffleej te halen. De kaassouflee werd kwaadaardig en ging dodelijke bitterballen gooien. Die werden opgegeten door de net aangekomen bitterbaleters. De bitterbaleters werden misselijk omdat ze teveel hadden gegeten en gingen de bitterballen uit het raam gooien. De kaassouflee had geen munitie meer en zocht naar iets anders om te gooien, en dat waren de mislukte harde gehaktballen van de moeder van het chocoladeschaapje. Ze waren te mislukt dus vielen in de lucht uit elkaar, en toen zat het chocolade schaapje helemaal onder. Ze werd boos op de kaassouflee en pake een ikea-inklapstoel. Toen was er dat schrift van de action dat zijn magische krachten gebruikte om de ikea-inklapstoel uit te laten klappen waardoor de kaassouflee door de lucht vloog en op het chokoladeschaapje viel. Omdat het chocoladeschaapje honger had at hij de kaassouffleej op en was alles weer spek en ei.

Einde...


Of toch niet?

Nee want het crosantje en het vlatje kwamen naar het huisje gerend en waren verdrietig omdat de kaassouflee was opgegeten. Dus gingen ze het chocoladeschaapje ook maar opeten. De moeder van het chocoladeschaapje werd boos op croisantje en vlatje. Dus ging ze hen verdrinken in haar chocoladezweet. Dat werkte niet, dus ging ze hen frituren. Dat werkte wel. En toen was er een klap. Doemdoemdoem! Het schrift van de action had zijn magische krachten opnieuw gebruikt om het chocoladezwembad om te gooien. De moeder van het chocoladeschaapje at zich door de chocolade heen en ging toen dood omdat ze allergisch was voor chocolade. Toen waren er alleen nog maar de bitterbaleters, de ikea-klapstoel en het magische action schrift. Ze werden beste vrienden en toen werden zij superhelden met een cool achtergrond muziekje: Nyan cat!
En toen leefden ze nog lang en gelukkig.

Einde...

...

........?

JA!

Reageer (1)

  • Abaddon

    Ik eis een vervolg :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen