Foto bij Hoofdstuk 7

Zitten blijven zei Irmak. Hehe je mag niet zomaar binnenlopen zei van Hamel boos. Jawel deze 2 mensen hier hebben mijn zusje Azize gepest vanochtend. Ohoh dacht ik. Is dat waar vroeg van Hamel. We knikten Ja. Oh eerste schooldag het begint alweer. Irmak bedenk jij maar een straf. Mijn mond viel open van verbazing. Oke zei Irmak jullie moeten de komende 3 weken elke dinsdagmiddag bij onze vader in de winkel helpen. Ik zuchtte. Van Hamel zei gaan jullie daarmee akkoord. Ja het moet wel. We liepen het kantoor uit zonder de zusjes een blik te gunnen. Aan het eind van de gang stonden Meike en Avalanche met hun armen over mekaar te wachten ze waren niet blij. De bel ging en we namen de eerste gang rechts en liepen snel het lokaal Maatschijpijleer in.
De les ging langzaam voorbij maar toen de bel ging was de dag voorbij ik hoopte dat ik Meike even niet zou zien ze zou vast commentaar op me geven en toen herinnderde ik eraan dat ik met haar met zou rijden naar huis. Ze stond al buiten te wachten. Ik zei Shanti gedag want die ging naar haar zus toe. Stap op zei Meike boos ik had niet eens de tijd om hoi te zeggen. Ik hoorde dat je straf had omdat je een meisje uit de B klas pestte. Ja dat klopt. Jij moet altijd het verpesten om je eerste dag. De hele reis terug naar huis gaf ze me een preek van hier tot Tokio. Ik zal niks tegen je moeder zeggen maar wat voor straf heb je eigenlijk. Ik vertelde dat ik 3 weken lang op dinsdag moest helpen in de winkel van de vader van Irmak en Azize. Meike moest lachen en zei ik denk dat ik morgenmiddag maar is boodschappen ga doen. Ik moest er niet om lachen ik liep naar binnen en me moeder vroeg zoals altijd hoe was het op school ik zei zoals gewoonlijk. Ik liep naar me kamer en zette msn aan en kwam tot de conclusie dat ik Shanti haar msn was vergeten te vragen.

Reageer (1)

  • LoveAgain

    leeuk (: ik schrijf morgen mijn hoofdstuk want ik ga zo weg en ben laat thuis denk ik xd hihi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen