Amelia(L)..
'oke we hebben tenminste een slaapplek, maar we hebben méér eten nodig'zegt justin terwijl hij me strak aan. ik knik. 'kom dan zoeken we voor het helemaal donker is de laatste dingen nog'zeg ik, justin knikt, we lopen samen over het eiland, zo nu en dan komen we wat fruit tegen. ik pluk een paar leechy bessen, de blaadjes die op de grond liggen ritselen. ik kijk ernaar en zie een slang zich voortbewegen over de grond. 'AAAHHH, SLAAANNGG'gil ik terwijl ik naar justin ren die ook wegrent. 'mietje ben jij ook he'zeg ik tegen justin, de angst is uit zijn ogen te lezen. we lopen met onze handen vol fruit naar het huisje. vanaf het huisje kun je over de zee kijken, 'mis jij je familie niet'zeg ik tegen justin, hij knikt. 'vooral mijn moeder, patty'zegt hij. ik knik. 'jij dan'zegt hij. 'ja ik ook. voor de eerste keer mis ik mijn broer. we schieten in de lach. 'je broer ryan toch?'zegt hij. ik knik. 'jaa,'zeg ik.. 'mijn vriend heet ryan, ryan butler en chaz somers'zegt justin weer. 'die mis je vast ookwel'zeg ik, justin knikt hij laat zich achterover vallen in zijn "bed". 'ik hoop dat we na mate we ouder worden dat we dan meer ervaring hebben met huizen bouwen'zeg ik lacherig. justin lacht mee. 'ja inderdaad'zegt hij.
Reageer (1)
verderr <33
1 decennium geleden