Deel van Bridges

Na het welkomswoordje van de directeur, mochten we naar het lokaal die werd vermeld. Het duurde redelijk lang om het lokaal te vinden.
Toen ik eindelijk bij het lokaal was aangekomen was de deur al open. Ik liep zenuwachtig het lokaal binnen en bleek de 1e te zijn. Toen ik een plekje had gevonden bij het raam kwam er een meisje te zijn.
Blijkbaar zag ze me wel zitten, want ze kwam naast me zitten. 'Hallo, ik ben Cynthia', zei ze. 'Hoi, ik ben Stefan', ze ik.
We praatte nog even door en tijdens het gesprek kwamen de overige leerlingen binnen.
Alle leerlingen zaten al ruim een kwartier te wachten toen eindelijk onze mentor binnen kwam.
Hij ging zitten en stelde zich voor, 'hallo iedereen ik ben Jochem Damstra', zei hij. 'Ik geef maatschappijleer en jullie krijgen van mij les'. We waren er nu toch dus begonnen we met elkaar voorstellen. De andere leerlingen heette; Barry, Nassim, Monique en natuurlijk Cynthia.
We gingen onze boeken halen en mochten toen naar huis. Cynthia vroeg of we samen zullen fietsen, want het bleek dat we dicht bij elkaar woonde.

Toen we thuis waren zegt Cynthia; 'Zie je morgen!'. Doei zeg ik.
En ik ga naar binnen....

.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen