Hoofdstuk 4
Ik liep naar binnen en ging naast Shanti zitten. Onze mentor stelde zich voor ze heette Rozalie Mokketier. Maar we moesten natuurlijk Mokketier zeggen ze gaf Nederlands en daar begonnen we ook meteen mee.
Het was een leuke les ik heb veel met Shanti gepraat en hebben daarom ook op onze kop gekregen het was een aardige lerares maar je moest haar niet boos maken. In de pauze ging ik met Shanti bij Fay zitten. Vriendinnen van Fay kwamen erbij. Irmak en ook het meisje wat ik vanochtend uitgescholden had en ik Shanti draaiden ons hoofd en liepen weg. Blijkbaar vertelde dat meisje aan Irmak wat er vanochtend gebeurd. Ik en Shanti renden naar het crealokaal en brulden van het lachen. Wat moet dat hier hoorde we opeens. Daar stond Frank van Hamel de conrector.
Ineens was het doodstil. Komen jullie maar eens mee. We liepen achter hem aan naar het conrector hokje geweldig op me eerste dag al gelijk straf. Onderweg zag ik Meike in de gang staan met een nieuwe meisje met blond haar ze zag er verlegen uit. Meike zag dat Van Hamel voor me liep en schudde haar hoofd. Ik hoopte dat dat meisje niet in de kamer zat maar dat was niet waar. We kwamen aan in het kantoor van Van Hamel. We moesten zitten en uitlegden wat we gedaan hadden ik wou vertellen wat er was maar Shanti vertelde een geweldig verhaal van. Ja we waren buiten en gaf Marc me een duw en ik duwde terug en toen duwde Marc weer terug en ik rende achter hem aan en zodoende kwamen in het crealokaal aan. Hamel schudde zijn hoofd typisch brugklassers zei hij zachtjes. We stonden op om het lokaal uit te lopen toen Irmak en dat meisje binnenkwamen en Irmak keek niet vrolijk..
.
Er zijn nog geen reacties.