jij: we gaan naar de spa omg oli! zo geweldig. en je gaf hem een kus op zijn wang(K)en een knuffel. oli: k wou iets speciaal doen vo jou ma dit is niet het eenigste. jij: er komt nog meer? oli: ja strakjes nu ons late verwenne. julie ginge binne kregen een masage, ginge onder de zonnebank,krege een maskertje op,in de sauna en als laatste brubbelbad. je ging heel dicht tege oli zitte en hij keek naar jou en je keek in zijn prachtige ogen waar je met graspop verliefd op werd. hij kwam dichter bij mijn hoft. in het blauw zijn jou gedachten. zou k dit wel doen ja waarom nie hij is zoon lekker dinge maar wel bekend en hij gaat niet veel tijd voor je hebbe maar als je nu gaat werke voor hem dan wel zou k het doen of niet omg kweet het nie ja of nee okey ja kga het doen tring tring mee dat je hem wou kusse ging je gsm af. jij:hallo met ayla. mervrouw: bent u de dochter van guy daemen? jij:ja dat ben k. mevrouw: u vader heeft een ongeluk gehad en licht in het ziekendhuis van mol. jij: ok k kom er zo snel mogelijk aan. mevrouw :ok salu. jij:daag jij: sorry oli men papa ligt in het ziekenhuis k moet gaan. oli:zal k met je mee gaan? jij:wil je dat? oli: tuurlijk dan ben k toch nog bij jou. julie vertrokken uit de spa en reden naar het ziekenhuis. jij: waar licht guy daemen? mevrouw: in kamer 208. jij: ok dankj. julie kwam op zen kamer en daar lag je papa aan de aparaten waar je nx van snape vol schrammen het deed je pijn om je papa daar zo te zien ligge hij was het eenigse dat je nog had want je mama had je verlaten vlak na je geboorte. je begon te wenen. oli: ooh ayla kom hier.en hij pakte je vast zo veilig dan in zijn arme heb je je nog nooit gevoel zo zalig. toen kwam er een dokter binnen. dokter: goededag. jij: wat is er met men papa? dokter: hij gaat slecht achteruit we zijn bang dat hij niet gaat overleven. jij: neeee!(huil). oli: het komt goed dat beloof k. jij: je hebt het juist gehoord hij gaat waarschijnlijk niet overleven. oli: ssst denk er nu maar niet aan. straks ga je met mij mee want k wil niet dat je aleen in dat huis zit sewens gebeurt er wat met jou. jij: ok. en eum,,, dokter kan u mij presies vertellen wat er gebeurt is? dokter: helemaal weet k het niet maar hij had een ongeluk met een vrachtwagen. jij: ok bedankt. en de dokter ging weg. je voelde je niet goed en ging effe zitte. jij: wat als men papa dood gaat dan heb k geen familie meer want k ken geen familie van mij. oli: dan vang k je op en kom je bij mij wonen. jij: k weet niet of k dat wel wil. oli keek geschrokke :O oli: wil je niet bij mij komen wonen? jij: oli begrijp het niet verkeert maar k ken je nog maar net. oli stond recht en was weg. je rende naar de gang. jij:oli!!! maar hij was weg :( . wat moet k nu doen? je gaf je slapende papa nog een kusj op zijn voorhooft en liep naar huis. moet k nu onder loi leven? k hielt van hem maar het kan toch niet blijven dure gaan 1 jongen blijft bj mij dus oli ook niet daarom wil k niet bij hem wonen k ga wel aleen in de enge huis woonen of zou k oli maar smse k weet het echt nimmer oooh god help mij!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen