Foto bij 001.

Als ik beneden kom, wacht Lucius Malfoy me op. "Miss Riddle," zegt hij slijmerig. "Waar is Draco?" vraag ik. "In de woonkamer. Mag ik vragen waar uw hutkoffer is?" "Bij Gracia." Ik gun de man geen blik meer waardig en loop naar de woonkamer. Draco Malfoy zit verveeld op een stoel uit het raam te staren, maar kijkt op als hij voetstappen hoort. Zijn blik klaart meteen op als hij mij ziet, en hij staat snel op. Ik loop naar hem toe en geef hem een korte knuffel. "Eindelijk zie ik je weer eens," zeg ik blij, "het was hier zo saai. De volgende keer kom je maar hierheen." Draco lacht zachtjes en kijkt me dan weer aan. "Hm, ik weet niet hoor. Ik heb het niet echt op sommige bewoners hier." Ik weet dat hij doelt op mijn vader, zijn grootste nachtmerrie. "Ik mag jouw vader ook niet," breng ik protesterend in. Draco schiet in de lach, "Ik ook niet, weer een overeenkomst." Samen lachen we even en dan staan we op. Lucius komt er met een chagrijnig gezicht aangewandeld. "Dat ding denkt dat ik uw hutkoffer wil stelen." Ik schiet keihard in de lach en loop naar de keuken, waar Gracia wantrouwend naar de deur kijkt. Ze schrikt op als ze mij ziet. "Gracia, je kunt mijn hutkoffer wel aan Lucius Malfoy meegeven, hij is mijn hulpje." Ik hoor Lucius chagrijnig achter mij brommen, maar besteedt er verder geen aandacht aan.

Reageer (1)

  • NomnomNick

    hehe, leeeuk.

    Snelverder ;3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen