000.
Ik gooide de deken van me af. Het was zonnig vandaag, eens iets anders dan al het regen. Ik zuchtte diep en opende mijn kledingkast. Onderzoekend keek ik naar al die kleren, me afvragend welke ik zou kiezen. Uiteindelijk, na een uur passen en afkeuren, koos ik voor een schattig, roze jurkje. Ik liep naar de badkamer en nam een warme douche. De hete stralen brandde op mijn lijf en spoelden al mijn vermoeiende gedachten weg. Na een half uurtje sprong ik eronderuit en kleedde me aan. Ik stijlde mijn gekrulde haren en deed nog wat make-up op. Met een laatste, tevreden blik in de spiegel liep ik de deur uit en pakte de laatste spulletjes in mijn hutkoffer. "Gracia!" gilde ik. Onze huiself, Gracia, kwam er meteen aangerend en keek me met haar grote ogen aan. "Ja, mevrouw Riddle?" vroeg ze met haar neerbuigende stem. "Hutkoffer." Ik keek minachtend toe hoe ze met haar vingers knipte en wegliep met mijn hutkoffer, die achter haar aan zweefde.
Ik ben er nog niet achter van wie ik een lovestory maak. Misschien kunnen jullie me helpen? Ik denk erover om van Fred Weasley, Draco Malfoy of Blaise Zabini. Trouwens, met een kudo of reactie spoor je me aan om verder te gaan.
Reageer (1)
Oeeeh .
1 decennium geledenVerder ='D. Ilike(flower)