Foto bij 42 ~ Surprise

Ja ja mensen, het is weer eens zo ver. Een nieuw verhaal van mij. (cat)
We are all prisoners. - Draco Malfoy.
Zoals jullie zien gaat het weer eens over een Malfidus, maar dit keer niet Scorpius. Het houdt zich wel aan de verhaallijn van de boeken, en speelt zich af ná boek 7. Mensen die een kijkje nemen krijgen een koekje. :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Necessity

    ik heb hem al gelezen :D:D nu krijg ik een koekje :D yeah!!!

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    Ik wist het!!!! Ik dacht wel dat ze langzaam naar elkaar toe zouden groeien, en toen Teddy Tanya en Jack op de gang betrapte, en hij iets achterhield in zijn emoties wist ik het zeker!!!'

    1 decennium geleden
  • Kreynta

    oww wat lief! :9~

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Nee, hier geloof ik echt niets van. :| Ik bedoel, dat is niet Teddy, toch? Ik geloof ook niet echt dat hij zo gemeen zou zijn om haar zo te willen breken. (En hoe hij op de gedachte zou komen dat hij haar zo kón breken, volgens mij heeft ze haar verliefdheid heel goed verborgen gehouden.) En dus houden we alleen nog maar over: hij heeft een liefdesdrankje gedronken (Maar wie zou dat doen? Tanya zou het kunnen zijn, maar we weten dat zij het niet was, dus... Ik heb echt geen idee!)
    En de laatste reden is: hij is echt verliefd op haar?

    1 decennium geleden
  • katl1

    Oké, hier snap ik echt niks van. Tanya die iets voor Teddy voelt kan ik nog net begrijpen, maar omgekeerd???
    Snel verder

    Oh, en vanwege dat koekje wil ik best wel even bij je nieuwe story gaan kijken hoor ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen