Foto bij 33 ~ Changes

Deze is voor Wiarda. Ik hoop dat ze hem nog kan lezen voor ze weg moet. En don't worry, Tanya is nog steeds Tanya, en ik beloof dat ze niet opeens vriendelijk zal worden. :Y)

Ik heb trouwens ook een nieuw verhaal. Het is mijn eerste HP-fanfic die ook echt over de tijd gaat dat Harry Potter zelf nog jong was, maar hij is geschreven vanuit Marcel. O, en voordat ik weer eens te horen krijg dat ik nu wel érg veel lopende stories heb; dat verhaal heb ik op één hoofdstukje na al afgeschreven. Misschien zouden jullie eens een kijkje willen nemen? ^^
Luna, I want to take you to the moon. - Marcel

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Boulevard

    VERDER

    1 decennium geleden
  • WildDreamer

    Tanya is verlie-hiefd....
    Zei ik het niet? Het hele verhaal lang heb ik al geroepen dat Tanya verliefd wordt op Teddy, en nu lijkt het erop dat ik gelijk krijg! Of heeft ze deze gevoelens echt alleen omdat ze zijn respect terug wil winnen? Dat kan er bij mij niet in.
    Maar wow, Tanya is milder geworden. Teddy heeft echt een goede invloed op haar, zeg. Maar alsnog blijven haar reacties geniaal :'D
    Gauw verder <3

    1 decennium geleden
  • Louisaa

    Hahaha, die laatste regels, echt geniaaaal.
    Maar, wtf. Tanya en .. aardig doen? Een soort van, ik ben zwaar geschokt square. Hahah. Maar nu wil ik weten wat Albus wil gaan vragen, het moet wel heel erg zijn dat hij ervoor naar Tanya gaat en niet naar een andere leraar. Ik bedoel, kom op! Teddy is zelfs zijn peet-broer. Het moet schokkend zijn. Uber schokkend. VERTEL. POST. JIJ. Ik kan je ook niet gaan beheksen of vervloeken, want dan heb je helemaal geen tijd om te schrijven en lig je in St. Mungo's Dat vind ik ook wel weer een beetje zielig.

    Hoe dan ook, jij zou meer moeten posten. && dan zal ik nu jou nieuwe verhaal gaan lezen. xxx'

    1 decennium geleden
  • Aerys

    Sorry dat ik heeel lang geen reacties heb geplaatst,maar ik heb al een hele tijd niet meer op Q gezeten. Het verhaal is nog steeds geweldig! En Tanya is echt geniaal! En die laatste zinnen zijn inderdaad echt geweldig!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Tartaros

    Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt om Tanya milder te maken terwijl ze nog steeds naar haar leerlingen snauwt. Geweldig!
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen