Foto bij 3.4

Samira was aangekomen op school waar ze haar fiets in het fietsenhok en liep de school in, onderweg smste ze nog even snel naar Ibrahim "Dankjewel voor je lieve briefje ik hou van je! xx Je meisje" Toen het smsje verzonden was deed ze haar telefoon uit en in haar tas en liep ze de gymzaal in waar het examen plaats zou vinden. Ze voelde lichte zenuwen op komen maar dacht toen weer aan het briefje van Ibrahim over dat ze het examen makkelijk zou halen en dat die hoe dan ook trots op haar was. Ze ging aan een tafel zitten en legde de spullen die ze nodig had op haar tafel en ging daarna rustig zitten wachten tot het examen begon maar na elke seconde die weg tikte op de klok werden de zenuwen erger. Ze sloot haar ogen en ademde diep in en uit en voelde bij elke uitademing dat de zenuwen minder werden. Toen het examen eindelijk begon voelde Samira zich rustig worden en waren de zenuwen ook weg toen ze zag dat het examen eigenlijk vrij makkelijk was,had ze zich hier nou zo druk om gemaakt?Een examen die vrij makkelijk was. Toen ze klaar was met haar examen liep ze naar de tafel toe om hem daar in te leveren en haar naam op te schrijven en verliet daarna met een goed gevoel de gymzaal en liep richting het fietsenhok om haar fiets te halen. Onderweg richting het fietsenhok pakte ze haar telefoon en deed hem aan. twee nieuwe berichten ze opende de eerste sms van Samir "Hej lief schoonzusje hoe is je examen gegaan heb voor je geduimd xx Samir" Samira kon er wel om lachen en ze vond het erg lief dat die er nu al had gesmst en dus besloot ze snel terug te smsen Hey lief schoon broertje van me! Ja me examen ging super goed! xx Samira` En ze verzond het smsje waarna ze meteen de tweede sms opende. Het was van haar vader. Ze slikte even en begon het te lezen. Lieve Samira, ik hoop dat je examen goed is gegaan! We hebben geduimd voor je. xx Papa en Mama Ze slikte even maar besloot niet terug te smsen, ze wou geen contact meer met haar ouders en ze verwijderde het smsje waarna ze haar telefoon weer in haar tas deed en op weg naar huis ging.

Toen Samira thuis was zaten Ibrahim en Samir al aan tafel wachtend op Samira aangezien Samir het smsje nog niet aan Ibrahim had laten zien en dus zat Ibrahim aardig te stressen omdat die niks van Samira had gehoord over hoe haar examen ging. Samira zette haar fiets tegen het huis aan en deed haar fiets op slot en pakte haar tas van het stuur en liep richting de deur die Ibrahim meteen opendeed en zijn armen om haar heen sloeg "Lieverd hoe is het gegaan?"Vroeg hij toen hij een kus op haar lippen duwde."Me examen ging goed"Zei ze en gaf hem een kus en sloeg zijn armen om haar heen waarna hij haar optilde en naar binnen bracht waarna ze samen aan tafel bij Samir gingen zitten."Wauw gaan jullie nu al trouwen?"lachte Samir. "Hoezo?"Vroeg Samira lachend terwijl ze haar armen van Ibrahim afhaalde."Laat maar"Zei Samir lachend. Samira keek hem even raar aan maar Ibrahim begreep het wel degelijk. Hij gaf Samira een kusje in haar nek waarna Samira Samir een knuffel gaf en naar boven verdween om de laatste twee examens te leren en dan was ze klaar.

Reageer (4)

  • QueenMary

    leeeuukk :'D

    1 decennium geleden
  • Joshifer

    Aww..wel lief dat die ouders een succes-sms hadden gestuurd naar Samira... :)

    1 decennium geleden
  • Prikkeldraad

    niceee:-)

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    wow.
    wat schrijf je goed.
    maby is het leuker als je in een ik versie schrijft?
    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen