....

3 jaar later kwamen er nieuwe mensen in het huis waar Bep in had gewoon wonen.
Er was niks meer van Bep te bekennen en er werd ook niet meer over Bep gesproken.
Alleen was er een klein rood vlekje op de muur die niet meer wegging.
Dat was het bloed van Bep toen ze werd neergeschoten.
Niemand wist wat het was ewn waarom het nooit wegging.
De mensen waren heel gelukkig, tot er plotseling iemand overleed die over Bep praatte toen diegene op bezoek was.
Iedereen was bang en zei nooit het woord Bep.
Maar het huis was vervloekt en Bep's geest zwierf daar rond.
De geest rustte niet voor dat er niemand meer in het huis woonde.
Dus ging ze mensen achtervolgen, bangmaken en vermoorden op de meest gruwelijke wijze.
De dag dat er niemand meer kwam en wouw wonen, was toen de laatste overgebleven bewoner werd vermoord. In haar slaap stopte Bep haar in de oven en Liet haar verbranden.
Toen de volgende dag niemand open deed braken ze in en keken rond.
Ze roken vlees.
Toen ze de bewoner zagen was hun grootste angst toch waar, Bep leefde nog.
Sinds dien durft niemand meer daar in de buurt te komen.
Toch komen er steeds minder mensen op twitter en verdwijnen mensen.... zal ze dan nooit meer rusten???

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen