Sam.
Als ik boven ben doe ik snel de deur op slot. Ik ga op me bed zitten en voel me echt blij. Dan word er op me raam geklopt. Tenminste er word met een steentje naar me raam gegooid. Ik kijk naar buiten en zie dat het Sam is. Me hart begint te kloppen. Heee, mag ik binnen komen? Roept hij . Ik kijk hem aan en zeg niets. Dan komt hij via de regenpijp zelf naar boven. Ik denk aan me moeder die elk moment ook thuis kan komen. Maar als hij eenmaal binnen is. Geeft hij me gelijk een zoen. Niet een kusje van vriendschap maar een echte lieve zoen. Zoals ze altijd in films doen, alleen dan iets anders. Ik heb namelijk nog nooit gezoend. Toch vind ik het heerlijk. Hij zoent me en hij zoent me, steeds langer gaat het. Totdat hij me weer aankijkt en zegt: Ik ben verliefd op je. Gelijk toen ik je in het park zag huilen. Het was gewoon liefde op het eerste gezicht. Ik word er stil van en zeg dan; ik ben ook verliefd op jou. Hij pakt me weer vast om me te kussen. AUW! Roep ik. Sam kijkt me verbaast aan. Sorry maar ik heb een aantal blauwe plekken enne.. dan stop ik opeens met praten. En wat? Zegt Sam. Wat moet ik nou vertellen? Ik denk na. Maar dan zucht ik en ik vertel hem alles. Over me moeder, over dat ik veel geslagen word en over me vader. Die overleed toen ik 4 jaar was. Hij luisterde dat had ik namelijk niet verwacht. Maar na al die lange gesprekken ben ik helemaal de tijd vergeten. Ik spring op en trek hem van me bed af. Geef hem een zoen en stuur hem richting het raam. Wow! Wat doe je? Vraagt hij. Me moeder komt zo thuis! Roep ik. Maar dan hoor ik de deur beneden al open gaan. Ik geef zachtjes een gil. Dan geeft hij me snel een kus en klimt weer via de regenpijp naar beneden. Net op tijd want dan hoor ik me moeder binnen komen in me kamer..
Reageer (1)
ooeeeeeeeeeeeh spannend snel verder
1 decennium geleden