Deel van Marc.

De wekker ging ik had er helemaal geen zin in. De eerste dag in de brugklas. Ik hoop dat het een leuke, mijn beste vrienden en tevens buurmeisje Meike gaat nu naar de C klas zij is het al gewend ik rij met haar mee op de fiets. Me moeder was al naar haar werk net als mijn vader. Ik pakte een appel want Meike stond al te wachten. Hey zei ik. Hoi zei ze chagerijnig ze had natuurlijk zoals altijd een ochtendhumeur.
Dat was ik wel gewend ik kende haar al sinds me 4e toen we hier zijn komen wonen. We kwamen bij de school aan en ze zei je moet je straks melden in lokaal 0.12 daar staan ook je andere klasgenoten.
Ik zwaaide naar haar en liep de school binnen ik wist niet waar ik zijn moest en vroeg het aan een meisje Shanti heette ze. Ze was samen met haar grote zus die in klas C zat ik schrok ze stond opeens achter me. Ze zij vriendelijk hoi en ik vroeg waar lokaal 0.12 was. Oh dat is toevallig zij Shanti daar moet ik ook zijn dan ben ik je nieuwe klasgenoot. Volg mij zei haar zus Avalanche heette ze. Wat een reus maar dat zei ik niet hardop. We kwamen aan bij lokaal 0.12 en het bleek dat wij de eerste waren ik kon het al gelijk met haar vinden. Ik lette even niet op toen er een meisje voorbij kwam Shanti liet haar struikelen en ik moest lachen en zei moet je maar niet zo lelijk zijn. Ze niks en liep door. Ben benieuwt welke klas zei zit.
En erg vrolijk uitziend meisje kwam bij ons staan. hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi riep ze ik ben Fay en ik zit waarschijnlijk bij jullie in de klas. Hoi zeiden wij hoe gaat het. Goed ik ben erg zenuwachtig maar dat komt goed. Er kwam nog een jongen bij staan Abel heette hij had muziek in zijn oren en keek ons niet eens aan. Er kwamen nog meer leerlingen en toen waarschijnlijk onze mentor.
We gingen naar binnen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen