Foto bij 10.

Rosa:
Jemig. Wat was ik blij dat ik hem mijn verhaal had verteld. en ik meende wat ik zei, Chaz is volgens mij echt te vertrouwen. En hij is een goede vervanging voor degene die er nu niet meer is. Ik mis hem zo. Mijn grote lieve broer. Degene die ik alles vertelde. Hij wist meer dan mijn beste vriendinnen. Hij was echt de allerbeste. Waarom doen mensen zulke dingen? Ik ben boos op Dylan, maar hij had er niks aan kunnen veranderen. Denk ik. ik voel een traan over mijn wang glijden. ‘Roos, wat is er nou met je?’ hoor ik Justin naast me vragen. Shit, nu moet ik tegen hem liegen. ‘ik dacht na over hoe blij ik ben dat ik nu weer vrienden heb gevonden.’ Justin kijkt me ongeloofwaardig aan, maar schud het dan toch van zich af en geeft me een knuffel. ‘je weet dat je me alles kunt vertellen he?’ zegt Justin zacht bij mijn oor. Zo zacht mogelijk fluister ik terug: ‘dat weet ik Justin, maar nu even niet oke?’ beledigd zag ik hem naar me kijken. En boos stond hij op, en liep hij weg. Dit snap ik niet. Waarom word je boos om zoiets. Ik ben gewoon nog niet klaar om het hem te vertellen. Met een harde klap valt de voordeur dicht, en Ryan staat op en loopt snel achter hem aan. ‘wat is dit?’ vraagt Caitlinn verontwaardigd. Ik kijk Chaz aan, maar die haalt zijn schouders op. Het laatste wat ik wil is ruzie met Justin. Maar hij had toch geen reden om boos te zijn?

Na een uurtje was iedereen weg en zat alleen Chaz nog hier. ‘wat heb je tegen hem gezegd Roos?’ vraagt Chaz en ik zie een klein beetje irritatie in zijn ogen. ‘niks, Chaz. Helemaal niks. Hij vertelde mij dat ik hem alles kon vertellen. Toen zei ik dat ik dat wist maar dat ik nu even niks erover kon zeggen. En toen liep hij boos weg.’ Er liep een traan over mijn wang. De irritatie in Chaz zijn ogen vervaagde en hij liep met open armen naar me toe. Ik sloeg mijn armen om hem heen. En stopte mijn gezicht diep in zijn shirt. ‘hij draait wel weer bij Roos.’ Probeerde hij me gerust te stellen. Na nog een halfuurtje met Chaz gepraat te hebben, moest ook hij naar huis. ‘alles komt goed Roos.’ Zei Chaz toen hij de deur uit liep. Snel gaf ik hem een knuffel en liep Chaz naar huis. Met een zucht gooide ik de deur dicht en liet me er tegenaan vallen. Wat had ik verkeerd gedaan? Zou Justin denken dat ik hem niet vertrouw? Want dat is niet zo. Langzaam liep ik naar mijn kamer en ging languit op mijn bed liggen. met mijn kleren nog aan, viel ik in een wel erg onrustige slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen