Chapter Four
Heaven POV
Ik voelde Logans warme hand de mijne vast houden met een stevige, maar zachte greep. Dit gevoel zal mij nog lang bij blijven. Ik glimlachte, maar ik keek een beetje onzeker naar de grond. Mijn wangen waren rood en ze gloeiden. Met snelle passen liep ik achter Logan aan, en achter mijn karretje met spullen.
Logan en ik sprongen nog net op tijd de lift in, de deuren sloten achter ons en de lift zat best wel vol. Een karretje met spullen, 4 jongens en 1 meisje in een niet zo'n grote lift, eigenlijk zat de lift te vol, je kon je niet bewegen. Ik grinnikte, want Carlos zat klem achter het karretje en James en Kendall lieten hem er niet langs. Het zag er grappig en ook falend uit. Maar nog steeds zat het erg krap, ik had nog niet gemerkt dat Logan tegen me aanstond, maar hij kon er vrij weinig aan doen. Het was zo krap.
Ping! De lift deuren gingen open en ik sprong snel de lift uit. Gelukkig, want Carlos duwde zo hard tegen het karretje, omdat hij eruit wou, dat hij Logan bijna overreed. Terwijl ik naast de lift stond en Logan half werd overreden, rende Carlos met het karretje hard uit de lift met een soort van gorilla schreeuw. Ik begon te lachen en ik keek even naar Logan, die half tegen de muur stond en met zijn opgetrokken wenkbrauwen vaag naar Carlos keek. Hij had een kleine, maar schattige glimlach op zijn lippen en keek daarna langzaam terug naar mij. Toen zijn ogen op de mijne waren gericht, keek ik snel, blozend, naar beneden. Ik zag niet wat hij daarna deed, maar volgens mij bloosde hij toen ook.
Wat ik niet, en volgens mij Logan ook niet, had gemerkt, was dat Kendall en James al uit de lift waren gelopen en wij daar waren blijven staan. Ze draaiden zich om en keken even met een enge glimlach op hun gezicht naar Logan, die een beetje naar mij aan het staren was, en naar mij, met mijn ogen naar de grond toe. Ze grijnsden en liepen terug, dat merkte ik wel. Snel keek ik op en voordat ik er erger in had, had Kendall mij al vast, en James Logan. Kendall grijnsde en sleurde mij de gang door. "We moeten wel doorlopen en niet schattig tegen elkaar gaan doen", zei hij met een enge grijns. Ik keek met een kleine frons naar Kendall, waarna hij een soort wenkbrauwwiebel deed, wat er erg lomp uitzag, maar ik wist wat hij bedoelde. Ik lachte een klein beetje, maar ik bloosde ook. Zou hij hebben gezien dat ik Logan wel leuk vond. Maar hoe kon ik dat nou weten, ik kende hem amper, maar iets in hem trok mij aan, alleen wist ik niet wat. Vanuit mijn ooghoeken keek ik even naar Logan en ik zag dat James wat tegen hem zei, terwijl hij zijn arm om Logans schouder had geslagen. Ik glimlachte even, ookal wist ik niet waarover hij praatte.
Toen we bij mijn appartement aan kwamen, ging ik opzoek naar de sleutel, die ik ergens in mijn zak had zitten. Toen ik hem had gevonden, had ik het gevoel dat de andere mij aankeken. Ik bloosde een beetje en dacht even aan mijn moeder. Waar zou ze nu zijn? De auto zal toch alleen geparkeerd zijn? Ik schudde even met mijn hoofd, daar hoef ik niet aan te denken, ze komt zo wel, of misschien is ze er al. Langzaam steek ik de sleutel in het slot, met een glimlach. Ik draai hem om, zodat je een klik hoort, en open ik de deur.
Reageer (4)
verdur!!
1 decennium geledenje moet snel verder!
1 decennium geledensnel verdur!
1 decennium geledenSnel verder
1 decennium geleden