Foto bij word het wat tusse jou en oli of toch nie?

lezen maar!

jij: oli je bent supper lief enzo maar het gaat een beetj snel enzo vind je ook niet? oli: eum,,, kweet nie kheb je echt graag! jij:ja oli k jou ook maar dan nog k zie je morgen dan wel. en gaf hem een kus op zijn wang. oli pov. je zuchte en zette je neem op de sofa. lee: wa is er? oli: k denk da k verliefd word. lee: ayla? oli: ja ze is zo mooi en lief. maar k twijfel of zij mij wil. lee: oli wacht gewoon af das het beste. oli: kwil gewoon elke dag bij haar zijn. lee: oli je weet dat da nie kan e. oli: mischien wel ze doet photograffy en we zoeken nog een fotograaf dus. lee: ja misschien heb je har al gevraagt of ze wil? oli: een beetj maar je haar vader woond hier in belgië dusja k weet nie of ze haar vader wil achter late. lee: je moet gewoon afwachten. ayla pov. papa: en hoe was het bij je liefj? jij:het is men liefj nie ja hij wil zoon gewoon meisj als mij toch nie. papa: ayla sgat je bent een racht meisj. jij:dat zeg je aleen omda je men papa bent. papa: das nie waar meisj. jij: ma kga slape k ben moe. oli pov. jij: lee k heb het! lee: wa nu weer? oli : k ga morge ayla smse da k haar kom hale en dan haar de dag van haar leve geve. lee: en hoe gaat ge da doen? oli: da ga k nog nie vertelle! lee: gemeene! oli: haha. ayla pov. het is ochtend en ja word wakker van je gsm een sms van oli whiiiii!. haii ayla kheb een verassing voor jou k kom je binne een uurtj oppikke.jij:whaaaaaaaaaaaaaa! papa: ayla wa is er? jij:kheb weer een date met oli! papa: ayla. jij: ja? papa: dan zou k je maar rap aanklede. jij: owja. je ging naar boven en deed de kleren van op de fto aan. je ging wa muziek luistere maar zette em zo luid dat je de deurbel nie hoorde je was bmth aant luistere natuurlijk. ineens hoorde je iemand meezinge en keek na de deur. jij: oliiiiiiiiiiiiii! en gaf hem een dikke knuff. oli: mij gemist ofso? jij: nee damee da k je een knuff geef xp. oli: gaan we dan? jij:naar waar? oli: verassing. na jullie lange rit kwame julie aan. jij: jeeje we gaan ....

dat weet je de volgende keer pas haha

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen