Chapter 17
en ik heb eventjes geen inspi meer dus als er iemand een ideetje heeft om het verder te verwoorden zou je dan een pb willen sturen met je ideetjes
xxx
Jen
Bij de anderen.
Jacob: Billy wat gebeurt daar bij jen en embry?
Billy keek op en schrok en staarde ernaar zoals alle anderen hier
Billy: Het magische inprenting.
Jacob keek hem raar aan
Jacob: wat bedoel je pap.
Billy: je zus en embry zijn het magische weerwolvenkoppel. Hun 2 maar dan alleen hun 2 hebben de sterkste vorm van inprenting. Daar zijn Sam en Emily, jared en kim, quil en Claire niets tegenover. Als de een sterft gaat de ander ook heen. Het staat allemaal in het boek. Er zijn nog dingen tussen hen en tussen jou en jenna.
Emily: O mijn god het is prachtig daar moet ik echt een foto van hoe ze elkaar aan kijken. Het is zo vol liefde.
Sam: en daar zijn wij niets tegenover hoeveel liefde moeten ze dan niet voelen.
Paul: eindelijk heeft embry zijn soulmate gevonden. Nu ken hij eindelijk weer met ons stoeien.
jared: ja eindelijk is de oude embry terug of moet ik zeggen een nieuwe embry
…
Embry pov
Haar ogen waren de mooiste op aarde
Eindelijk heb ik mijn inprent gevonden. Eindelijk ben ik gelukkig ik kan niets anders doen dan naar haar staren in haar mooie ogen die fonkelden door het magische licht dat rond ons hing. Tijd om me daar over na te denken had ik nu niet of kon ik nu niet dat was iets voor later. Nu is het ons moment ik ben zelf de tijd vergeten. Ik word nu zeker niet meer door zwaartekracht op aarde gehouden maar door haar zij is mijn zuurstof mijn aarde mijn zon, mijn alles…
Reageer (5)
ZOOO Mooi!
1 decennium geledenheeel snel verder!!!!
1 decennium geledenSuper geschreven.
1 decennium geledenSnel verderr.
cute
1 decennium geledensnel verder
zo lief
1 decennium geledennu wil ik jullie moment verstorren
nee hoor grappie ben blij voor jexD