Foto bij you are special (Tom lovestory) 10

reacties ?

Still Tom pov:
Jij en Bill volgden Kelly nadat ze de deur had op slot gedaan. Jullie gingen zitten in de zetels. Ze woonde eigenlijk in een mooi huis. Alles was modern maar toch heel gezellig ingericht. Jij: "Wat is er gebeurd ?"

Kelly pov:
Ja die vraag had je wel zien aankomen. Beide jongens keken je aan. Hmmm ze zullen je vast uitlachen. Tom: "We zullen niet lachen." Dat is waar ook Tom leest mijn gedachten. Je benadrukte het woordje mijn. Tom: "Sorry, maar ik kan er niet aan doen." Je keek de jongens even aan en zuchtte even. Jij: "Ik moest gisterenavond nog wat klusjes doen en toen ik mijn ring uitdeed viel die recht in het afvoerputje." De jongens keken je verbaast aan. Bill: "Hoe heb je jou hand daar in gekregen?" En hij keek je verbaast aan. Jij: "Ik dacht niet na, het was namelijk de ring van mijn oma geweest." Tom: "Mag ik je hand eens zien." Jij: "Oké maar hij ziet er walgelijk uit, mijn vingers staan nu zo krom en dan zwijg ik nog maar over mijn vel." Je kreeg even terug een rilling. Je haalde voorzichtig de handdoek van je hand af. De jongens keken er vies naar maar toen verbaast. Ook jij keek nu verbaast. Huh? Hoe kan dat? Wat is er met me aan de hand?

Reageer (2)

  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • TokioGirls

    Verderr pliezz

    Goedd verhaal

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen