Foto bij 34. What a beautiful girl...

volgende:D
41 abo's :D:D:D:D
have fun!!
Xx
Twifan (flower)

34. Emmett pov.

Nadat Sophie verdween tussen de bomen keerde ik me pas om. Ik snelde terug naar huis. Maar ik kon alleen maar aan het meisje denken. Wat was zij mooi. En lief en grappig. Eigenlijk was zij alles wat maar positief was. Ik moet haar gewoon snel terug zien. Nou maar hopen dat ze nog niet ingeprent is! Ik heb haar daar bewust niets over verteld.
Al snel kom ik aan bij ons huis. Op mensentempo loop ik er naartoe en ga naar binnen. Alleen Carlisle, Esmé, Rosalie en Jasper zijn thuis.
Gelukkig zijn Edward, Bella en Alice iets leuks doen in de stad. Nu kunnen ze tenminste niet in mijn hoofd rond neuzen. Ik grinnik en merk dat ik in een erg goede bui ben. Zou dat door haar komen?



Seth pov.

Sophie zit nu gelukkig veilig bij mij op schoot. Maar jammer genoeg ruik ik de bloedzuigergeur nog wel om haar heen. Hij is nu bijna weg, en ik kan niet ruiken wie het is. Het idee van Sophie en een Vampier binnen dezelfde vierkante meter maakt me ongelooflijk ongerust. Wat als de vampier terugkomt? Wat moet ik dan doen? Maar misschien is het wel 1 van de Cullens. Tenminste, dat hopen we dan maar. Ik trek haar nog dichter bij me. Nu eerst maar eens uitgebreid genieten van dit moment. Al baal ik nog steeds dat de jongens onze bijna-zoen onderbroken. Maar het voelt geweldig om te weten dat Sophie ook gevoelens voor mij heeft. Ze pakt mijn hand vast en er verschijnt als vanzelf een gigantische grijns op mijn gezicht.



Sophie pov.

'Jongens, het is nu 7 uur, als we nu naar het strand gaan kunnen we eerst nog eventjes zwemmen voordat we een kampvuur maken,' zegt Emily terwijl ze de woonkamer in komt lopen. Emily heeft gewoon altijd goede ideeën. Alle jongens knikken enthousiast.
'Ga je ook mee?' vraagt Seth lief in mijn oor. Het klinkt bijna smekend. Hier kan ik toch geen nee tegen zeggen? Ik grinnik. 'Please, voor mij'. 'Jahoor, is goed'. Ik glimlach lief naar hem. Maar dan bedenk ik me iets. 'Sorry, maar ik heb geen zwemkleding bij me'. Hij kijkt haast verdrietig.
'Kunnen jij, Jason en Embry niet even langs huis lopen?' vraagt Seth vrolijk. Ik sla mezelf tegen mijn kop. Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Seth lacht hard. Het klinkt als een betoverend geluid in mijn oren.
'Jaaass, Emmm, zullen wij zo even langs huis lopen om wat zwemkleding op te halen,' gil ik vrolijk. 'Okee,' hoor ik van twee kanten. Ik glimlach en draai me om naar Seth. Ik kijk hem diep in de ogen aan en blijf kijken. Hij heeft ook zulke prachtige ogen. Ik zucht zachtjes. Ik merk dat zijn gezicht iets dichterbij komt en glimlach lief naar hem. Hij glimlacht terug.
'Hé, tortelduifjes, ik kaap Sophie hier ff weg hoor, want we moeten zwemkleding halen,' zegt Embry vrolijk. Hij pakt mijn hand vast en trekt me weg bij Seth, die me beteuterd aan kijkt. Ik glimlach en haal mijn schouders op. Die zoen komt nog wel, denk ik vrolijk bij mijzelf.
Dan draai ik me om en ren achter Embry en Jason aan.


Reactiezzz pleazz??

Reageer (6)

  • LadySansa

    oelaal snel veder neem een abo(Y)

    1 decennium geleden
  • 1PinkiePie0

    snel verder!!! Super verhaal!

    1 decennium geleden
  • Myss

    snel verderrrrr

    1 decennium geleden
  • Ilovemyself

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • orrie

    Wauw echt een leuk verhaal! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen