Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • ZeroGravity

    "Zo'n verhaal met: Ruzie, goedmaken. Ontvoering.
    Gevonden. Ruzie, weer goedmaken & dan eindelijk
    een einde." > Dat deed me echt aan. jeweetwelwelkrotverhaal denken.
    Maar goed, ik ging er zeg maar stuk op. En ik snap je. Verhalen extreem door laten lopen tot ze niet meer leuk zijn is een verschrikking, ook al ben ik een meester in dat doen x) -verstopt in een hoekje-
    Maar. Dit is zoooo lief. Ik vind ze echt zo lief samen, ik vind het awesome dat ze weer samen zijn, het maakt me blij.

    "Een eerste kus sinds tijden werd weer gedeeld, en meteen voelde ze het geluk door hun aderen stromen." > Die vond ik trouwens echt práchtig. Het had zo iets, weet je. Ik weet niet precies uit te leggen waarom, maar daar gaat het ook niet om. En wat Vero ook zegt, ik heb respect voor je, omdat dit verhaal echt amazing is én je eerste twincest. I really love it.
    Jammer trouwens, geen goedmaakseks. (cat) (stiekem is dat een grapje, oder. Maar. Ik ben gewoon flauw en pervers. And proud of it.)
    En nu ga ik er vandoor.
    Daaaag <3 Ichlieb'dich

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    ahw, ze zijn zo schattig samen (H) (H)
    snel verder!
    xx (K)

    1 decennium geleden
  • syllie1992

    Awh, ze hebben het weer goed gemaakt, gelukkig maar

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Istina

    Wow, jammer dat het stopt en dat je dat zo plotseling bekend maakt.
    Maar eerlijk gezegd is twintig een mooi aantal, en ik kan me vaag herinneren dat je er een short-story van wilde maken. Ga maar snel verder, respect voor wat je tot nu toe gepresteerd hebt in je eerste twincest!

    1 decennium geleden
  • StarXKaulitz

    Ben jij gek dat het verhaal stopt!!! ben zo verslaafd eraan...... Dat doe je toch ook niet bij een verslaafde zijn pilletjes afpakken want dan gaan ze gek worden en dat wordt ik nu ook!!!!!

    Snel door;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen