Foto bij Don't Let It Be True, Please

"Bil, het spijt me, echt waar. Ik wou je echt niet kwetsen. Het was alsof ik geen controle had over mijn lichaam & alleen maar kon toekijken wat ik zelf deed. Echt waar, je moet mij geloven Bill" zeg ik zacht als Bill zich wil omdraaien & ik zijn had vast heb gepakt.

Er rollen een paar tranen over mijn wangen. Bill haalt ze weg & geeft mij dan een knuffel. "Het spijt mij ook, ik had niet zo moeten reageren. Voortaan zal ik eerst vragen wat er is oke?" vraagt Bill. Ik knik blij & geef Bill een knuffel.





By The Way: ik ben er volgende week niet,ben dan de hele week naar slagharen met vrienden & familie.
Als ik geluk heb gaat de laptop mee. Dan schrijf ik een paar hoofdstukken voor jullie, omdat ik dat niet heb gedaan de laatste maanden.
maar ik moest verhuizen & mijn moeder werdt geopereerd, dus mijn hofd zat niet bij het schrijven van mijn verhaal, maar het lezen, want dan zat ik even in een andere werled.
Ik hoop dat julli het begrijpen. :$:$

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen