Foto bij you are special (Tom lovestory) 9

reacties ?

Je voelde je gsm trillen in je broek en haalde die er nogal onhandig uit met één hand. Je deed het bericht open en zag dat het een bericht was van Tom. Je legde je gsm aan de kant en begon te trekken aan je arm die vastzat. Waarom wou je nu die ring toch nog pakken? Ook al was die van oma geweest... Naar je gevoel zat je daar al een paar uur en toen opeens voelde je beweging komen in je vaste arm. Ja komaan volhouden. Je verbeet de pijn en je sleurde je hand uit het afvoerputje. Je had de ring vast maar je hand zag rood van het bloed en je vingers stonden scheef. Je pakte je gsm en strompelde naar boven. Je deed je deur op slot en verloor toen je bewustzijn.


Tom pov:
De volgende dag werd je vroeg wakker. Het was 10 uur 's morgens. Je douchte je en kleedde je aan. Je ging naar beneden en zag dat Bill ook al wakker was. Je pakte je gsm en zag dat Kelly nog niet gestuurd had. Jij: "Zou ze al wakker zijn?" Bill: "Geen idee." Je stuurde een bericht naar haar maar kreeg niks terug. Rond een uur of 1 besloten jullie om naar haar huis te gaan. Ze woonde niet ver van je, dus stapte je naar haar huis toe samen met Bill. Je drukte op de bel en zag een tijdje later dat de deur opengedaan werd door Kelly. Ze had haar kleren van gisteren nog aan en stond onder het bloed. Je zag dat ze haar één hand in een handdoek had gewikkeld. Kelly: "Kom binnen, mijn ouders en broertje zijn er niet."

Reageer (2)

  • TokioGirls

    Goedd geschrevee:)
    Verderr:)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen