Foto bij 3.3

Sorry dat er gister geen post was maar door familie omstandigheden ben ik er niet aan toe gekomen! sorry daarvoor ook sorry dat deze post wat minder is:$(Flower)

Aan tafel kwamen de leukste onderwerpen naar boven van vroeger waar Samira aandachtig naar luisterde. "Wist je nog die keer op vakantie"zei Samir lachend. ''Nee dat vertel je niet!"Zei Ibrahim terwijl zijn broer aankeek met een gemene blik "Oké vertel vertel!"Zei Samira die het nu ook wou weten. "Houd je mond"Zei Ibrahim op een dreigende toon maar toch met een lach op zijn gezicht. "Mag niet"Zei Samir wijs en nam een hap van zijn eten. "Ahh toe nou!"Zei Samira smekend die nu echt nieuwsgierig "Nee niks"Zeiden Samir en Ibrahim tegelijk. Samira keek de twee broertjes met een gemene blik aan "Ik wil het weten"Zei ze met een pruillipje "Nee je krijgt het niet te weten!"Zei Ibrahim en gaf haar een kus op haar mond. "Gedraag je!"Zei Samir lachend waarna hij de tafel begon af te ruimen aangezien iedereen hun eten op had. Samira kon elke keer wel lachen om de reactie van Samir als ze aan het zoenen waren en dus besloot ze maar op te staan en Samir te helpen met de afwas. Toen de hele tafel was opgeruimd en de afwas was gedaan ploften ze met zijn allen op de bank waarna er nog een gezellige avond volgden met een lach en soms een traan over de verhalen die Ibrahim en Samir over hun vader vertelde die voor Ibrahim en Samir op jonge leeftijd was overleden, en zo ging het de hele avond door tot Samir naar huis ging. Samira ruimde nog even de rommel op die er lag van de avond en daarna kroop ze bij Ibrahim in bed waarna ze in zijn armen ging liggen en in slaap viel.


De volgende dag werd Samira wakker in een leeg bed aangezien Ibrahim moest trainen en Samira de eerste vier uur vrij was van school aangezien ze pas in de middag een examen had en natuurlijk had Samira zich goed voor bereid op haar examen maar de zenuwen namen haar gedachte over en dus pakte ze weer haar Engels boek om het examen te leren. Toen ze het boek opensloeg lag er een blaadje in. Ze pakte het blaadje en bekeek het aandachtig, Een roze blaadje met een hartje erop, ze opende het en begon het te lezen, Liefie je kent je examen wel geniet van je paar vrije uurtjes, Xx Ibrahim Ze begon te lachen en legde het briefje weg, hij had gelijk ze had zo lang geleerd voor haar examen en ze kon alle antwoorden dromen. Ze had wel het gevoel dat er ineens zoveel druk op haar schouders terecht kwam aangezien ze het moest halen, ze kon gewoon niet zakken dan duurde het nog een jaar voor ze naar Ibrahim kon aangezien die al over twee weken naar Barcelona moest, zij moest helaas nog haar examens afmaken en dan nog drie weken wachten op de uitslag en dus moest ze een tijdje zonder hem maar Samir had beloofd tot die tijd bij Samira te gaan wonen zodat ze niet alleen in het huis zat. Samira besloot te gaan douchen en zich daarna klaar te maken om op weg te gaan naar haar examen.

Reageer (2)

  • Prikkeldraad

    nicee snel verder xxx

    1 decennium geleden
  • Joshifer

    Ojee, dus Samira moet straks een tijdje alleen met Samir samenwonen :O Hoop dat dat goed gaat haha xd

    Wat een lief briefje van Ibrahim (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen