Foto bij Rewind Part Nine

22-12-2007


De taxi stopte voor ons huis en niet veel later stond ik met mijn mega koffer in de hal en trok mijn bruine sneeuwlaarsjes aan. Taylor stond al achter me te duwen en draaide om het allemaal wat sneller te laten gaan mijn sjaal rond mijn hals en zette mijn oorwarmers op mijn oren. Ik trok nog snel mijn bordeaux wanten aan en liep achter mama ons sneeuwvrije paadje op. Taylor en ik hadden gisterenavond het paadje sneeuwvrij gemaakt aangezien je er anders niet door kon rollen met je koffer en we niet van plan waren hem te dragen. “Dit is de eerste keer dat ik je zo snel heb weten zijn,” grijnsde ze. Ik lachte en gaf mijn koffer aan bij papa. Ik “Ik breng jouw handbagage ook mee Tay, goed?” Ze knikte en het verbaasde me dat ze geen opmerking gaf over mijn plotselinge liefheid. Het was best glad overal en mama zeurde steeds over het bruine goedje dat aan je schoenen bleef plakken en haar deurmat vuil maakte. Toen ik buiten kwam zag ik dat Taylor met Bill en Tom stond te praten. Bill droeg verbazingwekkend weinig voor zo’n koude winterdag. Hij deed het meestal alleen met een jeans, T-shirt en leren jasje. “Schatjes,” glimlachte ik toen ik door de sneeuw op het gras ploegde en bij hen aansloot. Ik gaf Taylor haar handtas. “Taylor vertelde net dat jullie vertrekken.” Ik knikte heftig. “Ik heb er zoveel zin in. New York met kerst is adembenemend. & ik mis iedereen enorm!” taterde ik. “Meisjes, we moeten gaan,” riep papa en sloeg de koffer van de taxi dicht. “Veel plezier jongens. Groetjes aan Simone en Gordon,” glimlachte Taylor en knuffelde Tom. Ik lachte en sloeg mijn armen om Bill heen. “Goede feesten,” glimlachte ik in zijn (heel veel) haar. “Jullie ook, heel veel plezier Emma.” Ik liet hem los en voelde Tom zijn warme armen om me heen. “Ik hoop dat je je amuseert,” zei hij zacht. “Jullie ook,” glimlachte ik en liet hem los. Hij lachte, trok mijn hartvormige oorwarmers van mijn oren en liet ze terugploffen. “Veel plezier Ems,” “Dankjewel,” grijnsde ik en liep achter Taylor aan. Ik zwaaide toen we in de auto zaten en wegreden. “Ze zijn zo lief,” glimlachte ik en trok mijn wanten uit. Taylor grijnsde. Ik zag dat ze me aan het uitlachen was, maar het niet wou tonen. Ik liet haar voor wat het was en zwijmelde weg in mijn dagdroom. “Je bent geobsedeerd Em,” fluisterde ze in mijn oor. Natuurlijk had ze gezien dat ik aan Tom aan het denken was. Ze had altijd alles door.

---
Waarom reageert niemand? ='(
Dankjewel een diegenen die wel nog reageert! <3

Reageer (2)

  • Assje

    Tom en Emma zouden een schattig koppeltje zijn =3
    Ga je snel verder? (flower)
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • IamCrazy

    Snel verder!
    <3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen