Verradelijk Stil
*zucht*... waarom is hij nou zo leuk? Ach laura , hou toch op! zegt mijn allerbeste vriendin Lena. En ik kijk snel weg. Weg van die leuke jongen met zijn mooie ogen. Weg van mark. Mijn hart schreeuwt; JAA DIT IS HEM, maar mijn gedachte zegt; Het is een PLAYER! Ik kijk Lena weer aan, ze kijkt naar me en geeft een voorzichtig lachje. Lena en ik zijn al zolang vrienden... maar soms lijkt het gewoon alsof ze me niet begrijpt.
LAURAAAA?!! ik heb je net al 5 keer gevraagt of mee gaat een ijsje halen? Waar zit je toch met je gedachten meis? zegt Lena tegen me. Euhhm jaa mompelde ik terug. Samen lopen we naar de ijssalon ietsjes verderop in het park. Ik zie vanaf hier al een lange rij en verschijnt stiekem een klein glimlachje op mijn gezicht als ik in de rij een licht gebruinde jongen met kleine krulletjes op zien hoofd zie. Het is mark. Lena kijkt argwanend naar Mark en zijn vrienden. Ik heb nooit gesnapt waarom ze Mark en zijn vrienden niet mag? Dan opeens zegt Lena: ik heb eigenlijk nietzo'n zin in een ijsje. Mijn glimlach gaat meteen weer weg en mijn hart schreeuwt; SHITT we waren zoo dichtbij. Zuchtend zeg ik: Okej, we gaan wel naar de snackbar. En daar zaten we dan, in de snackbar. Ik met een lekker patatje oorlog en zij een Slushpuppy. Het is veradelijk stil, ik weet zeker dat het door Mark komt. Ik zeg maar niks ander word de sfeer misschien nog erger.
Later op de dag heeft lena me thuis afgezet zonder iets te zeggen. En het was ook doodstil toen we naar mijn huis fietsen en helaas is dat nietzo dichtbij het park... PFF, waarom gaat het nou altijd zo als Mark in de buurt is!? Nouja het zal wel een opvliegertje zijn? Hoop ik.. Ik Sms haar vanavond wel. Die avond; SHITT me beltegoed is op... Noujaa morgen dan maar effe smsen
Er zijn nog geen reacties.