Chapter 14
xxx
We liepen samen door het bos naar het kampvuur. Tijdens het lopen en babbelen had ik natuurlijk weer niet gemerkt dat er een wortel uit de grond stak . Ineens maakte mijn lichaam kennis met de grond” phoeh” blies ik terwijl de klap kwam. Jacob raakte een beetje in paniek. “ Jen Jen gaat het”.
“ Euh ja ik denk het wel alleen mijn enkel doet een beetje pijn” .” kun je er op lopen”? “ Ik weet niet ik zal eens proberen”. Jacob stak zijn hand naar me uit en hielp me voorzichtig recht. Ik zakte een beetje door mijn enkel en ik keek Jake aan . “ ik denk het niet”. zei hij. “Kom op mijn rug dan draag ik je wel”.” ben je daar zeker van”? Tuurlijk zusje”. “ Hé je weet nog altijd niet wie de oudste is hé”.
“ En dan je blijft mijn kleine zusje”. zei hij terwijl ik op zijn rug klom. “ En jij mijn broertje”. “BroerTJE ??!!” zei hij verontwaardigd. “Jep broerTJE!! “.we liepen verder en zo kon ik genieten van het bos.< Ik vond het iets magisch hebben. > “Wat heeft iets magisch?” zei jake. Ik schrok. “ Ik zei dat helemaal niet ik dacht het alleen”.<wow strange dit bos heeft inderdaad iets magisch> “DAT WAS COOL !!! Tweelingtelepathie” .” Hah inderdaad zo zou je het kunnen noemen”.” nu zijn we officieel echt verbonden hoe vind je dat”.” Euh moet ik daar op antwoorden”. zei hij lachend terwijl we het strand al op liepen en we het vuur al in zicht zagen komen er zaten al een aan tal mensen maar ik kon nog niet zien wie precies. “ Wel laat maar heb ik veel aan mijn broerTJE”. zei ik spottend. “ het was maar een grapje zusje”.” Jaja dat zeggen ze dan hé”.” HÉ daar heb je onze twins”. hoorde ik roepen van het kampvuur terwijl we dichter en dichter kwamen. “ ze zijn nog geen dag samen als twins en ze zijn al aan het kibbelen“. Hoorde ik een stem zeggen ik een stem zeggen ik dacht dat het Jared was. We kwamen aan bij de rest en jake liet me doorzichtjes zakken. “Zeg jake ze breekt niet hoor”. zei Paul. “ Nee maar ze heeft wel der enkel omgeslaan”. ik probeerde er op te lopen en tot mijn verbazing was het helemaal weg. Ik keek verontwaardigd naar jake die het ook niet begreep. “Hey jen zal ik je voorstellen aan de rest”.” Ja is goed”.” Wel naast pap zit Quil senior Ateara de opa van quil, daarnaast heb je sue Clearwater de moeder van Seth en Leah, dan heb je naast jared, kim zijn vriendin en daar op het strand zit embry. Hij is nogal eenzaam de laatste tijd”.” Zal ik straks eens naar hem toe gaan”.” ik weet niet of hij dat zal toestaan hij laat niemand meer toe dicht bij hem het is echt erg da laatste tijd”. toen hoorde ik jake weer maar het was alsof hij niet sprak. < Ik hoop dat hij zijn inprent snel vind> “ Jake wat is inprent”. “ hoe maar wat hoe weet jij dat”.” Je zei het net”.” Nee ik dacht het”. hij schrok even “” Tweelingtelepathie”. zeiden we weer samen en glimlachten naar elkaar. “ Wat bedoelen jullie met tweelingtelepathie”. zei Billy. “ Wel ik en jake kunnen af en toe elkaars gedachten lezen”. zei ik. Pap schrok ook even zoals jake. “ Het is begonnen”. zei pap tegen Sam. “ Wat is begonnen”. vroeg ik. “Daarvoor moet je je boek lezen”. zei hij terug ik snapte er niets van.
Reageer (3)
Embryo???
1 decennium geledenVerder!!
echt leuk dat tweelingtelepathie gedoe
1 decennium geledensnel verderxD
hihi
1 decennium geledentweelingtelepathie dat heb ik met mijn stiefbroer we zeggen altijd dan het zelfde
echt super vaag
snel verder