hoi mensjes ik zou heel graag wat meer reacties hebben anders is het voor mij ook niet meer leuk om te schrijven

xxx me

We kwamen op het terrein van sam op en liepen de veranda op. Zeonder te kloppen liepen we naar binnen nog steeds onze vingers verstrengeld. De jongens zaten er nog steeds. tOen we binnen kwamen keken ze ons raar aan maar met een glimlach naar onze handen. Die jongens dachten natuurlijk weer iets anders. Leah keek me gelukkig aan die snapte het natuurlijk al. Jake nam het woord en begon te praten. “ Jongens… en meisjes, wij hebben een mededeling voor jullie”. “ Jullie zijn een koppel!!”. riep jared hyper. Ik keek jake aan en schoot in de lach. “Niet dan??”. zei jared nog eens. “Tuurlijk niet laat ons nu eens uitspreken”. “ Oke dus wat ik jullie wou vertellen. Ik heb er een familielid bij. En niet zomaar een familielid,… “. jake wachtte even en sprak toen verder. “ ik heb mijn tweelingzus gevonden”. zei jake stralend ik zag ze allemaal verbaasd kijken. Alleen sam keek een beetjeraar was het nu bang of bezorgd of iets in die richting. Maar dat zocht ik nog wel eens uit. “Wow cool we hebben er een zusje bij”. riep quil uit. Sam sprak tegen jake. “ jacob je weet wat er in de legendes staat he als ze het ook wordt “. zei sam bezorgd . Wat gebeurt er als ik wat word. Sam sprak over legendes misschien moet ik dat boek van mijn vader maar eens lezen dan kom ik er misschien uit. “ Hé er is vanavond een kampvuur daar worden een paar legendes verteld. Pap verteld die ga je ook mee”? “ Euh ja tuurlijk maar zullen we eerst mijn bagage thuis brengen dan kan ik me wat opfrissen en omkleden. Leuk leuk dan hoef ik al een paar legendes niet te lezen. Nadat ik me omgekleed heb ging ik terug naar beneden. Mijn tas pak ik morgen wel uit. Jacob zat al op me te wachten. “ Billy is al naar het kampvuur met sue”.” oke zullen wij dan ook maar gaan”? vroeg ik hem. “Sure come on”. “AiAi Captain.

Reageer (3)

  • darksunside

    echt leuk geschrevenxD

    1 decennium geleden
  • ilovenobody

    Mooi
    Verder!!

    1 decennium geleden
  • Allysae

    nice
    snel verder
    ik ga de kudoknop knuffelen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen