Foto bij 31. Emmett...

Volgende hoofdstukje...
have fun (flower)
Xx
Twifan


Btw, sorry mensjes maar ik ga ff gemeen doen. Bij 2 reacties ga ik weer door..have fun:D

31. Sophie

Emmett gingen op een grote, alleenliggende boomstronk zitten en nodigde mij uit om naast hem te zitten. 'Oké, bereid je voor! Dit kan schokkend aan komen, maar eigenlijk heb ik het je net al verteld' zegt hij waarschuwend. Ik trek één wenkbrouw op. 'Dus Sam is een weerwolf?' vraag ik zo koeltjes mogelijk. 'Ja, dat klopt. Maar hij is eigenlijk een shape-shifter. Dus hij veranderd niet bij volle maan ofzo. Maar gewoon elk moment, wanneer hij dat wil, of als hij heel erg boos word en hij zijn emoties de baas is, hij gaat dan trillen en opeens springt hij uit zijn vel' antwoordt Emmett simpel. Ik slik. Zoiets had ik eigenlijk wel kunnen verwachten, dus ik probeer rustig te blijven. Maar ik had nog veel meer vragen aan Emmett. Hij glimlacht lief naar me. Goed, ff bij de les blijven Sooph! Zeg ik bestraffend tegen mezelf. 'Emmett, ik heb eigenlijk nog veel meer vragen voor je,' zeg ik blozend. Hij moet wel gek van me worden. 'Stel ze,' antwoordt hij simpel. 'A. Zijn er nog meer wolven? B. Is Emily daarom gewond? En C, Hoe weet jij hiervan?' Emmett grinnikt, maar antwoordt dan toch. 'A. Ik ben bang dat bijna al je vrienden wolven zijn. Maar ik zal mijn meest geüpdate lijst vertellen. Sam, Paul, Jared, Embry, Quil, Leah, Jacob en Seth. B. Ja, Emily is eigenlijk aangevallen door Sam. Maar het was eigenlijk een ongelukje,' hij snuift hier bij ongeloofwaardig. 'Seth en Leah dus ook,' mompel ik geschrokken. Het was wel te verwachten, maar toch. 'Ga verder,' zeg ik gretig. Ik was C. duidelijk nog niet vergeten. Zijn gezicht trekt weg en hij kijkt me twijfelend, maar ook onschuldig aan. Oké, hij is echt lief. Wat zou er aan de hand zijn? Ik ken hem 2 sec. en ik ben nu al bezorgd om hem. Dit moet niet gekker worden. Eerst al die wolven. Ik kijk hem vragend aan...

Emmett heeft in mijn geweldige(kuch, kuch) twilight verhaal geen relatie met Rosalie..(dit is echt subtiele hint ofzo:$)

2 reacties(flower)

Reageer (2)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Allysae

    omg
    wordt emmett verliefd op sophie
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen